1403/01/10

تقدیر رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سرپرست برگزاری مسابقات کشوری در ارومیه

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اهدای لوحی از زحمات سرپرست برگزاری هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک کشور در ارومیه تقدیر کرد.

به گزار روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک باشگاههای کشور طی روزهای 4 الی 6 اسفندماه به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد تا نفرات برتر این رقابت ها به عضویت تیم ملی برای حضور در کاپ آسیا معرفی گردند.

برهمین اساس عبدالمهدی نصیرزاده با اهدای لوحی از زحمات محمد نجف زاده تقدیر و تشکر بعمل آورد. درمتن این تقدیرنامه آمده است:

 

جناب آقای محمد نجف زاده

سرپرست محترم برگزاری مسابقات

با سلام و تحیت؛

 چه غرور آفرینند آن بزرگانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به   مردم  میگذرانند و در جهت اهداف خالصانه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و با توکل به ایزد منان در ارتقاء کیفی و کمی جامعه تلاش می کنند.

برادر ارجمند، در راستای تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر در امر برگزاری مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی که طی روزهای 4 لغایت6 اسفند ماه سال 1400 در آذربایجان غربی شهر ارومیه برگزار گردید، در کمال احترام و به رسم ادب و اخلاص به شما خسته نباشید و خداقوت عرض نموده و این متن تقدیر،  تقدیم همت رفیع جنابعالی می گردد.
  رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان، چراغ نورانی تجربه،گرما بخش زندگیتان و موفقیت روز افزون قرین لحظه های نابتان باد.

عبدالمهدی نصیرزاده

رییس فدراسیون