1403/01/28

لینک ثبت نام غیرحضوری برای کاپ آسیا فعال شد/ داشتن پاسپورت فقط برای ورزشکاران خارجی الزامی است

ورزشکاران می توانند به صورت حضوری یا غیرحضوری برای شرکت در اولین دوره مسابقات کاپ آسیا ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره مسابقات کاپ آسیا از 18 تا 21 اسفندماه به میزبانی جزیره کیش و در 7 رشته برگزار می شود.

پیش از این اسامی ملی پوشان منتخب از سوی کمیته فنی برای شرکت در این رقابت ها در قالب تیم ملی اعلام شده بود، اما سایر ورزشکاران می توانند به صورت آزاد در این رقابت ها ثبت نام کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته ورزشکاران می توانند با حضور در فدراسیون ثبت نام خود را نهایی کنند. همچنین با مساعدت مسئولان و با توجه به بُعد مسافت برای ورزشکاران شهرستانی، لینک ثبت نام اولیه به صورت غیرحضوری فعال شده است.

ورزشکاران عزیز می توانند با کلیک بر روی این لینک نام نویسی اولیه را انجام داده و هزینه ثبت نام را از طریق حساب ارزی فدراسیون به شماره به شماره 2145410000072 در بانک ملی بپردازند. همچنین امکان ثبت نام حضوری برای ورزشکاران تهرانی و سایر ورزشکاران از سراسر کشور در محل فدراسیون وجود دارد.

طبق اعلام ستاد برگزاری مسابقات، ثبت نام از ورزشکاران به صورت حضوری و غیرحضوری تا تاریخ 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران برای نام نویسی اولیه فقط نیاز به پر کردن فرم ثبت نام و بارگذاری عکس کارت ملی خود دارند.

گفتنی است؛ شرط داشتن پاسپورت فقط مربوط به ورزشکاران خارجی است و برای ورزشکاران داخلی به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه کافی است.