1403/01/31
امید جبلی بعد از نشست هماهنگی کاپ آسیا خبر داد:

آغاز ثبت نام ورزشکاران برای حضور در کاپ آسیا از فردا/ مسابقات در هفت رشته برگزار خواهد شد

ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا از فردا(یکشنبه 8 اسفندماه) در محل فدراسیون بدنسازی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از برگزاری نشست هماهنگی برگزاری اولین دوره مسابقات کاپ آسیا در محل فدراسیون بدنسازی، امید جبلی توضیحات تکمیلی را در خصوص برگزاری این رقابت ها ارائه کرد.

مشاور رییس فدراسیون بدنسازی در امور داوری در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری کاپ آسیا اظهار داشت: تعداد ورزشکاران داخلی شرکت کننده در کاپ آسیا حتما باید زودتر از سفر به کیش مشخص شود تا برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری این رویداد بین المللی از سوی فدراسیون صورت پذیرد. حدود 60 ورزشکار که از سوی فدراسیون نامشان برای شرکت در این رقابت ها در قالب تیم ملی اعلام شده و سایر ورزشکاران نیز می توانند به صورت آزاد در کاپ آسیا شرکت کنند.

وی افزود: از فردا(یکشنبه 8 اسفندماه) ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در کاپ آسیا در محل فدراسیون برگزار می شود و تا روز دوشنبه هفته آینده 16 اسفندماه ادامه خواهد داشت. ورزشکاران می توانند برای هماهنگی ثبت نام با آقای صادق هاشمی به شماره 09209002120 تماس بگیرند و در هنگام ثبت نام هم باید مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت خود را به همراه داشته باشند.

مشاور رییس فدراسیون بدنسازی در امور داوری عنوان کرد: مسابقات در رشته های فیزیک(جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان)، فیزیک کلاسیک(جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان)، پرورش اندام(جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان)، بادی کلاسیک(جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان)، ماسکولار(در یک دسته)، فیتنس اسپرت و فیتنس استایل برگزار می گردد. ضمن اینکه در رشته پرورش اندام، مسابقات در تمامی اوزان از 60 تا 100+ کیلوگرم انجام می شود و به درخواست ورزشکاران اوزان 60 و 95 کیلوگرم که در برنامه اولیه نبود نیز به جدول مسابقات اضافه شد.

جبلی ادامه داد: پیش از این قرار بود چهار کارت حرفه ای در رشته های فیزیک و پرورش اندام به نفرات برتر بخش اوورالی اعطا شود که با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم هم تعداد کارت های حرفه ای و هم تعداد رشته ها افزایش پیدا کند.

وی در پایان گفت: وزن کشی ورزشکاران روز چهارشنبه 18 اسفندماه برگزار می شود و مسابقات طی روزهای 19، 20 و 21 اسفندماه انجام خواهد شد. زمانبندی دقیق وزن کشی و مسابقات و مکان برگزاری رقابت ها را نیز طی روزهای آینده به اطلاع ورزشکاران عزیز خواهیم رساند.