1403/01/10

برگزاری نشست رییس فدراسیون بدنسازی با استاندار کرمانشاه/ امیری مقدم: از میزبانی در مسابقات ملی و بین‌المللی استقبال می کنیم

نشست رییس و نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با استاندار کرمانشاه عصر امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،‌ در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس و رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون با سردار بهمن امیری مقدم در خصوص برنامه‌های کرمانشاه برای حضور پرقدرت در مسابقات رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و میزبانی این استان در سطح ملی و بین‌المللی به گفتگو پرداختند.

استاندار کرمانشاه در این دیدار گفت: رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام علاقه مندان زیادی در سطح کشور به ویژه استان کرمانشاه دارد. با توجه به مخاطبان پرتعداد این فدراسیون، ما علاقه مند هستیم که در کرمانشاه به زودی میزبان رویدادهای ملی و بین المللی باشیم. قطعا با توجه به قهرمانان پرتعدادی که در استان داریم و با استفاده نیروهای بومی می توانیم در سطح لیگ پاورلیفتینگ و پرورش اندام هم نمایندگان شایسته ای داشته باشیم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز با اشاره به جایگاه ورزش کرمانشاه در سطح کشور، گفت: امیدواریم کرمانشاه بتواند علاوه بر تیمداری در لیگ پاورلیفتینگ، در این رشته و سایر رشته ها میزبان مسابقات داخلی و بین المللی باشد. قطعا از این پس با حضور سردار امیری مقدم می توانیم کرمانشاه را یکی از گزینه های جدی برای برگزاری رویدادهای بزرگ بدانیم.