1403/01/31

پورابراهیمی: جام سردار سلیمانی هر ساله در کرمان برگزار می شود/ همواره حامی فدراسیون بدنسازی بوده ام

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا هر ظرفیتی که در مجلس داشته باشیم، برای پیشرفت رشته پرمخاطب بدنسازی به کار می گیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمدرضا پورابراهیمی در خلال مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان کرمان اظهار داشت: خوشحالم که در شهر کرمان میزبان دوستانمان از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هستیم. البته آقای نصیرزاده خودشان کرمانی هستند، اما دوستان در هیات استان کرمان به خاطر احترام به جایگاه ایشان و زحماتی که کشیده اند، برای خوشامدگویی و استقبال به فرودگاه آمدند.

وی در خصوص برگزاری مسابقاتی با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: طبق مصوبه ای که در اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دوره جدید داشتیم، مقرر شد هر ساله مسابقه ای با نام سردار سلیمانی برگزار شود. برنامه ریزی ها صورت گرفته و آقای نصیرزاده هم پیگیر هستند. میزبان این مسابقات استان کرمان خواهد بود.

پورابراهیمی همچنین در خصوص حضورش در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: شاید حجم بالای کارهای من در مجلس شورای اسلامی باعث شود که نتوانم خیلی به صورت حضوری خدمت دوستان در فدراسیون بدنسازی باشم، اما بارها تاکید کردم که چه باشم و چه نباشم، حامی فدراسیون و ورزش بدنسازی هستم. قطعا هر ظرفیتی که در مجلس داشته باشیم، برای پیشرفت رشته پرمخاطب بدنسازی به کار می گیریم.