1403/01/31

برگزاری نشست اعضای جدید کمیته مچ اندازی با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: لیگ مچ اندازی باید راه اندازی شود

اولین نشست اعضای کمیته مچ اندازی با سرپرستی اسداله عزیزیان و با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از انتصاب اسداله عزیزیان به عنوان سرپرست و مرتضی حاجی مرادی به عنوان نایب رییس کمیته مچ اندازی، روز پنجشنبه 21 بهمن ماه اولین نشست اعضای این کمیته با حضور رییس و سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

در این نشست سرپرست کمیته مچ اندازی با معرفی اعضای جدید کمیته، از برنامه های پیش روی کمیته مچ اندازی خبر داد و گفت: بدون شک رمز موفقیت ما در رشته پرمخاطب مچ اندازی همدلی خواهد بود.

همچنین اعضای کمیته نیز دغدغه ها و برنامه های خود را در حضور رییس فدراسیون مطرح کردند.

بعد بحث و بررسی های صورت گرفته مقرر شد مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور در تاریخ 12 الی 15 اسفندماه سال جاری برگزار گردد.

در ادامه نشست نیز عبدالمهدی نصیرزاده دقایقی برای حاضران به صحبت پرداخت و در بخشی از صحبت های خود گفت: جا دارد در ابتدا از زحمات آقای رجبلو که سال ها برای پیشرفت مچ اندازی تلاش کردند، تشکر کنم. همچنین اعتقاد دارم آقای عزیزیان قطعا مدیر توانمند و باتجربه ای است که می تواند مسیر پیشرفت مچ اندازی را ادامه دهد و باعث ارتقای جایگاه این رشته در فدراسیون و در سطح ورزش کشور شود.

وی افزود: جدا از اینکه اعتقاد دارم باید مسابقات کشوری پیش رو سطح کیفی بالاتری نسبت به دوره های قبلی داشته باشد و از نظر برگزاری هم شکل بهتری پیدا کند، از نظر من برگزاری لیگ می تواند باعث ایجاد تحولی بزرگ در رشته مچ اندازی شود. برگزاری لیگ مچ اندازی در رشته های بانوان و آقایان هم بیش از قبل این رشته به مردم می شناساند و هم کمک حال قهرمانان مچ اندازی از نظر مالی و فنی خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست اعضای جدید کمیته مچ اندازی احکام خود را از رییس فدراسیون دریافت کردند.