1403/02/04
نشست کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی برگزار شد

اکبر خزایی عضو هیئت رییسه کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی: از این پس کمیسیون داوران بر مسابقات استانی نظارت خواهد کرد

نشست کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جهت معرفی داوران برای قضاوت مسابقات پیش رو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون، حمیدرضا بوجاریان رییس، عباس اسماعیلی نایب رییس، محمد جوزدانی دبیر و اکبر خزایی عضو هیات رییسه کمیسیون داوران، یحیی آگاهی رییس کمیته داوران پرورش اندام و سیاوش آریا حاضر بودند.  

بعد از بحث و بررسی های صورت گرفته درخصوص مسابقات استانی برگزار شده در هفته های اخیر، اکبر خزایی عضو هیئت رییسه کمیسون داوران فدراسیون بدنسازی عنوان کرد: از این پس اعزام داوران به مسابقات استانی باید با  هماهنگی فدراسیون و زیر نظر کمیسیون داوران انجام شود، ضمن آنکه یک داور ناظر از سوی کمیسیون داوران نیز بر عملکرد داوران در مسابقات استانی نظارت خواهند کرد.

همچنین اعضای کمیسیون داوران به این نتیجه رسیدند که کمیته های زیر مجموعه فدراسیون قبل از مسابقات، داوران مدنظر خود را به کمیسیون پیشنهاد دهند و این نفرات بعد از تایید کمیسیون داوران و صدور ابلاغ توسط دبیر فدراسیون به قضاوت بپردازند.

در نهایت نیز اعضای کمیسیون، داورانی که برای قضاوت در دور رفت لیگ بدنسازی و پرورش اندام و مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور در قزوین مدنظر داشتند، به سرپرست دبیری فدراسیون معرفی کردند.