1403/02/04

جلالی: ورزشکاران حاضر در لیگ حتما باید در سامانه ثبت نام کنند/ ارفاق وزنی مناسبی برای دو رشته در نظر گرفتیم

دبیر سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برای فیزیک کلاسیک 5 کیلوگرم و برای بادی کلاسیک 3 کیلوگرم ارفاق وزنی خواهیم داشت.

حسین جلالی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برنامه لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: باشگاه FA شهریار به عنوان میزبان دور رفت مسابقات انتخاب و معرفی شد. رقابت های گروه الف و ب به صورت متمرکز در شهریار و در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار می شود و روز قبل از آن هم وزن کشی را خواهیم داشت.

وی افزود: فکر می کنم بهترین زمان برای برگزاری مسابقات با توجه به تقویم شلوغ هفته های آینده و برگزاری مسابقات کشوری همین هفته بود.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره ارفاق وزنی برای ورزشکاران حاضر در لیگ عنوان کرد: برای دو رشته فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک ارفاق وزنی در نظر گرفتیم. برای فیزیک کلاسیک 5 کیلوگرم و برای بادی کلاسیک 3 کیلوگرم ارفاق وزنی داریم و در سایر رشته ها هم که مسابقات به صورت آزاد و بدون وزن کشی برگزار خواهد شد.

جلالی در خصوص شکل برگزاری مسابقات نیز گفت: به ترتیب مسابقات در رشته های پرورش اندام، فیتنس اسپرت، بادی کلاسیک، فیتنس چلنج، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار برگزار می شود و همه ورزشکاران در یک سالن و یک استیج مسابقه خواهند داد.

وی در رابطه با شرایط تیم ها خاطرنشان کرد: اکثر تیم هایی که در قرعه کشی شرکت کردند، قرارداد ورزشکاران خود را ثبت کردند و آماده مسابقات هستند. مدیران باشگاهها دقت کنند که تا دو روز دیگر فرصت دارند پرونده خودشان را تکمیل کنند چون در صورت نقص مدارک از ورودشان به لیگ جلوگیری می شود.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکاران حاضر در لیگ حتما باید در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند؛ در غیر اینصورت آیدی کارت آن ها صادر نخواهد شد.