1403/01/31

عزیزیان: اگر شرایط مهیا باشد، مسابقات کشوری اسفندماه برگزار می شود/ مچ اندازی را باید وارد دانشگاهها و مدارس کنیم

سرپرست کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: درحال برقراری ارتباطات مؤثر با فدراسیون جهانی هستیم.

اسدالله عزیزیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهارداشت: در نشست هایی که با رییس فدراسیون و اعضای کمیته مچ اندازی برگزار شد، مقررکردیم در صورتی که شرایط کرونایی به ما اجازه دهد، مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشوری را درنیمه دوم اسفندماه در استانی که شرایط میزبانی را دارا باشد، برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص برنامه های کمیته مچ اندازی در حوزه بین الملل عنوان کرد: در حال برقراری ارتباطات قوی با فدراسیون جهانی هستیم و طی مکاتبات صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در آینده میزبانی مسابقات آسیایی را در ایران داشته باشیم.

سرپرست کمیته مچ اندازی همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال ترسیم سندی کمی و کیفی هستیم تا نقشه راه را مشخص و طبق همان برنامه پیش برویم. قصد داریم برای استعدادیابی و قهرمان پروری این رشته را وارد مدارس و دانشگاه ها کنیم که برای این کار به کمک رییس فدراسیون بدنسازی، فدراسیون دانشگاهی و وزارت آموزش و پرورش نیاز داریم.

وی درپایان گفت: از روسای قبلی کمیته مچ اندازی آقایان عزت رجبلو و محمدرضا تفرشیان به خاطر زحمات فراوانشان در سال های اخیر در جهت رشد مچ اندازی در کشور و آسیا صمیمانه سپاسگزارم و از این عزیزان و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان برای پیشرفت روزافزون مچ اندازی دعوت می کنم تا در کنار ما باشند.