1403/01/10

پیری: ورزشکاران برای شرکت در مسابقات فیزیک کشوری حتما باید در سامانه ملی ثبت نام کنند/ تا 24 بهمن فرصت باقی است

رییس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکاران برای حضور در مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور باید روز 24 بهمن در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند. 

محسن پیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای 27 تا 29 بهمن ماه به میزبانی استان قزوین در سه رشته فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار برگزار می شود. ورزشکارانی که قصد دارند در این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های کاپ آسیا 2022 در جزیره کیش را هم دارد، شرکت کنند؛ می بایست نهایتا تا روز یکشنبه 24 بهمن ماه در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند.

وی افزود: ورزشکاران عزیز برای ثبت نام در مسابقات در ابتدا حتما باید عضو سامانه ملی بدنسازی به آدرس اینترنتی https://portal.iranbbf.ir/ باشند و سپس می توانند روی لینک مسابقه رفته و ثبت نام خود را نهایی کنند. اخیرا امکان ثبت نام از طریق گوشی تلفن همراه هم فراهم شده و علاقه مندان می توانند به راحتی ثبت نام نمایند. 

رییس کمیته فیزیک فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: تمامی مدارکی که در سامانه قید شده، باید از سوی ورزشکاران بارگذاری شود. باید تاکید کنم که بعد از پایان مهلت تعیین شده، هیچ گونه ثبت نامی نه از طریق سامانه و نه به صورت دستی صورت نخواهد گرفت. البته هیات های استانی باید حتما ورزشکاران را از طریق اتوماسیون به فدراسیون معرفی نمایند. 

پیری در پایان گفت: به غیر از استان تهران که دارای دو تیم  الف و ب می باشد، سایر استان ها می توانند فقط با یک تیم در مسابقات حاضر شوند.