1403/01/09

کلانتری: لیگ سرآغازی برای یک حرکت جدید در فدراسیون بدنسازی است/ مازندران بهترین میزبانی را خواهد داشت

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: تمام پتانسیل خود را به کار می گیریم تا میزبان خوبی برای دور رفت مسابقات لیگ باشیم.

نقی کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری نشست هماهنگی لیگ بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام باشگاههای کشور شده و من آینده بسیار خوبی را برای این لیگ پیش بینی می کنم. خودم چندین دوره تجربه برگزاری مسابقات لیگ در سطح کشور را داشتم.

وی افزود: این دوره از مسابقات می تواند سرآغاز بسیار خوبی در جریان حرکت تند و سریع فدراسیون بدنسازی باشد. این حرکت در آینده نویدبخش رفع بسیاری از مشکلات ورزشکاران سراسر کشور خواهد بود. اگر توجه کنید ورزشکاران رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از هیچ گونه امکانات رفاهی و مادی بهره مند نبودند. با راه اندازی لیگ تا حدودی این مشکل رفع خواهد شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: الان شاهد هستیم یک قهرمان پرورش اندام در سطح جهان هم هزینه های آماده سازی اش را خودش پرداخت می کند و بعد از قهرمانی هم پاداش خاصی دریافت نمی‌کند. از سوی دیگر می بینیم یک قهرمان در رشته های دیگر مثل کشتی شاید در لیگ آن رشته میلیاردی پول بگیرد. باید این شرایط برای قهرمانان پرورش اندام هم فراهم شود که قطعا لیگ شروع خوبی برای این ماجرا خواهد بود.

کلانتری در پایان در خصوص میزبانی مازندران در دور رفت مسابقات خاطرنشان کرد: با صحبت هایی که انجام شد، مازندران به عنوان میزبان دور رفت انتخاب شد. مازندرانی ها بارها نشان دادند مهمان نواز و میزبان خوبی هستند. ما نیز تمام پتانسیل خود را به کار خواهیم بست تا میزبان خوبی باشیم. با هماهنگی که با مدیرکل ورزش استان مازندران داشتیم، این اجازه را به ما دادند تا میزبانی دور رفت را قبول کنیم. بنابراین هر آنچه که نیاز برای برگزاری باشکوه مسابقات هست را در اختیار ورزشکاران و قهرمانان قرار خواهیم داد.