1403/01/29

از قهرمانان قویترین مردان ایران با حضور چهره های شاخص ورزش کشور تجلیل شد/ درخواست اکبر عبدی از مسئولان صداوسیما

در حضور چهره های شاخص ورزشی و هنری کشور، از قهرمانان قویترین مردان در مسابقات بین المللی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی مراسمی که شب گذشته و به همت کمیته قویترین مردان در هتل اوین تهران برگزار شد، از قهرمانان بین المللی قویترین مردان ایران از جمله پیمان ماهری پور، علیرضا ظرفچی، رامین فرج نژاد، محمد عزت پور، محمدرضا تازه رو، مسعود برزم، امیرفرزان محزون و مربی تیم ملی قویترین مردان بابک غضبانی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر قهرمانان قویترین مردان و مسئولان فدراسیون، برخی از چهره های شاخص هنری و ورزشی نیز حاضر بودند.

در بخشی از مراسم نیز از اکبر عبدی، چهره ماندگار سینمای ایران به پاس سال ها حضور در عرصه هنر به عنوان پهلوان ماندگار تقدیر شد. عبدی نیز دقایقی برای حاضران به صحبت پرداخت و در بخشی از اظهارات خود درباره قویترین مردان گفت: چند سالی است که مسابقه قویترین مردان از تلویزیون پخش نمی شود. از همین جا از مدیران صداوسیما و شبکه سه خواهش می کنم که بار دیگر این برنامه را از تلویزیون پخش کنند. این رشته دارای پهلوانان بزرگی در سراسر کشور است.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در بخشی از این برنامه پشت تربیون رفت و گفت: حضور چهره های سیاسی، هنری و ورزشی در این برنامه نشان می دهد که قویترین مردان فراتر از یک کمیته و حتی یک فدراسیون است و محبوبیت زیادی در جامعه دارد. بدون شک روح این قهرمانان بزرگ هم مثل جسمشان بزرگ است و همانطور که دیدیم همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند.