1403/01/31

حضور رییس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی در نشست با معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش/ حیدرزاده: در پی گسترش فعالیت های همگانی هستیم

رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جلسه کمیته های ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلسه روسای کمیته‌های ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی با حضور دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. گروه‌های ورزش همگانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز به صورت وبیناری در این جلسه حضور داشتند.

دکتر کلهر در این جلسه با اشاره به این موضوع که وضعیت ورزش همگانی در کشور مطلوب نیست، اظهار داشت: همه کسانی که در این جلسه حضور دارند وظیفه ای بر دوش آنها است و برای توسعه ورزش همگانی در کشور باید قدم بردارند. باید چاره‌ای پیدا و با ارائه راهکارهای متفاوت درجهت توسعه ورزش همگانی سعی و تلاش کنیم.

مسعود حیدرزاده رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی که در این نشست حاضر بود، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص این نشست گفت: گسترش ورزش‌های همگانی طبق دستور دکتر کلهر مهم ترین هدف این جلسه بود که در پایان آن هم مقرر شد فدراسیون‌ها  سازماندهی جدیدی در حوزه مخاطبین خود داشته باشند و ایده های خود را به اجرا دربیاورند. باید گام به گام پیش برویم. اگر بتوانیم با اقدام مشترک همه فدراسیون‌ها جمعیت زیادی از کشور را در حوزه ورزش همگانی فعال کنیم، قطعا حرکت موثری انجام خواهد گرفت.

وی افزود: کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی در یک سال اخیر فعالیت های زیادی را انجام داده و امیدوارم از این پس نیز با مساعدت ریاست فدراسیون بدنسازی و تلاش بنده و همکارانم، شاهد گسترش فعالیت‌های همگانی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشیم.