1403/01/09

حق‌وردی: در جریان تمرینات سخت ملی‌پوشان پرورش اندام بودم/ این ورزشکاران برای ما قهرمانان واقعی هستند

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی از برگزار کنندگان مراسم تقدیر از ملی پوشان پرورش اندام در شهریار تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسین حق‌وردی، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی که امروز در کنار رییس فدراسیون بدنسازی در مسابقات شهریار ایران حاضر شده بود، ضمن تقدیر از حضور عبدالمهدی نصیرزاده، ابوالفضل قناعتی و فرشید سلطانی در محل برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: خوشحالیم که با کمک دوستان از ورزشکاران عزیز شهریاری که در تیم ملی بودند، تقدیر به عمل آمد. اینکه 6 ورزشکار از منطقه شهریار در تیم ملی بودند، نشان دهنده پتانسیل این منطقه در رشته پرورش اندام است. من در جریان تمرینات سخت این ورزشکاران بودم. اینکه چگونه خودشان را آماده می کردند و چه تمریناتی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: می خواهم به این ورزشکاران بگویم که نگران نباشند و ناراحت نشوند. آن هایی که باید قدر شما را بدانند، می دانند. مسائل مختلفی باعث شد امکان سفر برای شما فراهم نشود تا ما امروز به عنوان قهرمان آسیا خدمت شما باشیم. با این حال ما به عنوان یک قهرمان واقعی از شما تقدیر و تشکر می کنیم.

حق وردی در پایان گفت: از دوستان عزیزی که در برگزاری این مراسم زحمت کشیدند، تشکر می کنم. برنامه خیلی خوبی داشتیم و برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت می کنم.