1403/01/09

معرفی رییس کمیته جوانان انجمن پاورلیفتینگ/ طراحی: خواستم تمام تمرکزم را روی مسئولیت جدید بگذارم

فرزام طراحی به عنوان رییس کمیته جوانان انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی حکمی فرزام طراحی به عنوان رییس کمیته جوانان انجمن پاورلیفتینگ در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

طراحی که تا چندی قبل ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل را برعهده داشت، بعد از دریافت این حکم به سایت فدراسیون بدنسازی گفت: حدود 8 سالی بود که مسئولیت هیات استان اردبیل را برعهده داشتم. با این حال با پیشنهاد رییس انجمن پاورلیفتینگ قرار شد در کمیته جوانان انجمن پاورلیفتینگ فعالیت کنم. بعد از قبول این سمت در سطح ملی، با مشورتی که با مدیرکل ورزش استان و برخی از بزرگان داشتم، صلاح دیدم که اداره هیات استان اردبیل را به فرد دیگری تحویل دهم و تمام وقتم را روی مسئولیت جدیدم در انجمن پاورلیفتینگ بگذارم.

وی افزود: من از این پس تمام وقت در فدراسیون خواهم بود. جا دارد از آقای سلطانی و دکتر نصیرزاده نیز بابت اعتمادی که به بنده داشتند، تشکر کنم. برای فردی که در آینده سکاندار هیات استان اردبیل خواهد بود نیز آرزوی موفقیت می کنم.

رییس کمیته جوانان انجمن پاورلیفتینگ در پایان گفت: بنده در بحث مربیگری و داوری دارای مدارک داخلی و بین المللی هستم و خودم را جزوی از جامعه بزرگ بدنسازی می دانم. امیدوارم با تجاربی که در سال های اخیر کسب کردم، بتوانم در راستای پیشرفت رشته پاورلیفتینگ گام بردارم.