1403/01/09

محزون: با انگیزه دوچندان برای مسابقات کشوری آماده می شوم/ قویترین مردان در این یک سال به شکوفایی رسید

قهرمان قویترین مردان آرنولدکلاسیک 2020 اسپانیا گفت: برگزاری مسابقات کشوری در ورزشگاه آزادی باعث شده همه مدعیان برای حضور در مسابقات آماده شوند.

امیرفرزان محزون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره شرایط خودش اظهار داشت: تمریناتم را برای مسابقات قهرمانی کشور که ماه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود با انگیزه دو چندان دنبال می کنم تا در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرم.

وی در ادامه افزود: پیش از این هم زحمات زیادی برای قویترین مردان کشیده بود، اما با تغییرات صورت گرفته شاهد فعالیت و پویایی خاصی در جامعه قویترین مردان هستیم. مثل برگزاری بسیار خوب مسابقات 105- کیلوگرم کشور که در پیشوا برگزار شد. همچنین برگزاری مسابقات ماه آینده در سالن آزادی و فعالیت های فرهنگی کمیته قویترین مردان که با حضور و اتحاد اهالی این رشته در حال انجام شده، اقدامات ارزشمندی است که در دو ماه اخیر و با حضور مدیریت جدید کمیته قویترین مردان صورت گرفته است.

قهرمان آرنولد کلاسیک 2021 اسپانیا در خصوص عملکرد یک سال اخیر فدراسیون بدنسازی در حوزه قویترین مردان هم گفت: قبل از این به رشته ما بی مهری و بی توجهی می‌شد، اما در این یکسال با نگاه ویژه و پر مهر ریاست فدراسیون،  قویترین مردان به شکوفایی رسیده است و چند اعزام تیم ملی به مسابقات معتبر برون‌مرزی و برگزاری مستمر مسابقات کشوری در همه دسته ها به بهترین شکل نیز نشانه های به پیشرفت قویترین مردان می باشد. به طور کلی اهالی قویترین مردان در تمامی امور از اتفاقاتی که رخ داده رضایت دارند و قدردان زحمات فدراسیون هستند.

 امیر فرزان محزون  در پایان از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی که همواره صدای ورزشکاران را به گوش جامعه می رساند و از کادر کمیته قویترین مردان که زحمات زیادی برای این رشته انجام می دهند هم تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که مسابقات ماه آینده که در ورزشگاه آزادی برگزار میشود با حضور تمامی مدعیان قطعا رقابت هیجان انگیز و تاریخی خواهد شد.