1403/01/10

برگزاری نشست کمیته قویترین مردان با ریاست فدراسیون/ هماهنگی‌ها برای برگزاری باشکوه مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی صورت گرفت

نشست کمیته قویترین مردان با حضور رییس فدراسیون بدنسازی در خصوص مسابقات پیش رو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین نشست کمیته قویترین مردان با حضور رییس و اعضای این کمیته در دفتر ریاست فدراسیون برگزار و در خصوص مسائل مختلفی از جمله برگزاری باشکوه شانزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان باشگاههای کشور در سالن 12 هزار نفری آزادی، برنامه ریزی برای پخش تلویزیونی مسابقات مردان آهنین و همچنین مراسم تقدیر از قهرمانان قویترین مردان بحث و تبادل نظر شد.

در نهایت با تقسیم وظایف بین اعضای کمیته قویترین مردان و مسئولان فدراسیون مقرر شد شانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور از 13 تا 15 بهمن ماه برگزار شود؛ بدین شکل که رقابت های دسته جوانان روز 13 بهمن و مسابقات مقدماتی و فینال دسته بزرگسالان 105+ کیلوگرم در روزهای 14 و 15 بهمن ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار گردد.

همچنین نفرات برتر این رقابت ها به مسابقه تلویزیونی مردان آهنین دعوت می شوند و رایزنی های از سوی مسئولان فدراسیون و کمیته قویترین مردان با مسئولان صداوسیما برای پخش این رقابت ها صورت خواهد گرفت. 

ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در این رقابت ها فقط از طریق سامانه ملی بدنسازی انجام می شود و ورزشکاران باید معرفی نامه هیات استانی خود را هم ارائه کنند.

همچنین مقرر شد در تاریخ 2 بهمن ماه مراسمی برای تقدیر از قهرمانان بین‌المللی رشته قویترین مردان برگزار گردد.