1403/01/10

برگزاری اولین نشست ستاد اجرایی مسابقات کشوری و آسیایی/ نصیرزاده: تمام پتانسیل خود را برای اعتلای نام ایران به کار بگیرید

اولین نشست ستاد اجرایی مسابقات کشوری و آسیایی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور رییس و سایر مسئولان فدراسیون برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس، ناصر امیری سرپرست دبیری، آفشید خوشنویس رییس هیات استان قزوین و نمایندگان سایر کمیته های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر بودند. 

با توجه به در پیش بودن مسابقات متعدد داخلی و بین المللی در شهرهای مختلف کشور در دو ماه پایانی سال 1400 ستاد اجرایی در فدراسیون تشکیل و از این پس به صورت منظم جلسات آن برگزار خواهد شد. 
در اولین نشست این ستاد نیز هماهنگی های لازم بین مسئولان کمیته های مختلف و همچنین میزبان های مسابقات پیش رو صورت گرفت. 

ثبت نام از ورزشکاران تنها از طریق سامانه ملی بدنسازی، هماهنگی بین نمایندگان کمیسیون داوران و کمیته های فیتنس، فیزیک و پرورش اندام، اعلام تعداد ورزشکاران و عوامل اجرایی به شهرهای میزبان، پخش زنده رقابت ها از طریق صداوسیما و شبکه های مجازی و اینترنتی و پیگیری دعوت از کشورهای آسیایی برای حضور در مسابقات کیش از جمله مواردی بود که در نشست امروز مطرح و در خصوص آن بحث و بررسی به عمل آمد.

رییس فدراسیون نیز در بخشی از این نشست نکاتی را به حاضران یادآور شد و گفت: باید ما بتوانیم مسابقات داخلی را به بهترین نحو برگزار کنیم تا این رقابت ها به نوعی آزمونی برای برگزاری رقابت های بین المللی باشد. در اسفندماه میزبانی مسابقات آسیایی در کیش هستیم و رییس فدراسیون جهانی نیز به ایران سفر خواهد کرد. بدون شک اگر از آزمون میزبانی مسابقات آسیایی در کیش سربلند بیرون بیاییم؛ فدراسیون جهانی هم به ما برای مسابقات قهرمانی جهان 2023 اعتماد خواهد کرد. از همه مسئولان می خواهم که در دو ماه پیش رو پای کار باشند و تمام پتانسیل خود را برای اعتلای نام ایران به کار بگیرند. باید اختلاف نظرها را کنار بگذاریم تا با وحدت و همدلی نقاط ضعف گذشته را هم بپوشانیم.