1403/01/10

کریمی فیروزجایی: مجلس قطعا پشتیبان ورزش پرمخاطب بدنسازی است/ قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در جهان کام مردم را شیرین کرد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر کاری بتوانیم برای رشد و تعالی این ورزش در مجلس و کمیسیون های ذینفع انجام دهیم، کوتاهی نمی کنیم.

علی کریمی فیروزجایی بعد از بازدید از مرکز آکادمی IFBB در ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: این توفیق را داشتم تا در کنار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و ریاست فدراسیون بدنسازی از مرکز آکادمی بین المللی فدراسیون جهانی در ایران بازدید کنم. به هر حال بدنسازی با توجه به جاذبه های زیادی که دارد، در این سال ها توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و به همین خاطر از درجه اهمیت بالایی بین مردم برخوردار است.

وی افزود: خدا را شکر در رویدادهای بین المللی هم ورزشکاران ایرانی توانستند افتخارات بزرگی را کسب کنند که مهمترین آن ها قهرمانی در جهان بود. امیدوارم این ورزش بتواند زیرساخت های خودش را پیدا کند و با کمک دولت و مجلس هر روز قدم در راه پیشرفت بگذارد. البته بخش خصوصی هم حمایت خوبی از فدراسیون بدنسازی داشته است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمامی این اتفاقات کمک خواهد کرد تا در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی بتوانیم افتخارات بزرگی را کسب و سکوهای بین المللی را فتح کنیم. در نهایت به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ ایران توسط ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی کام مردم را شیرین خواهد کرد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخاطبان پرتعداد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: شاهد هستیم در اقصی نقاط کشور و حتی در دورترین مناطق باشگاههای بدنسازی زیادی دایر هستند و طرفداران زیادی در این رشته فعالیت می کنند. این قطعا باعث توسعه ورزش خواهد شد. قطعا ما نیز هر کاری بتوانیم برای رشد و تعالی این ورزش در مجلس و کمیسیون های ذینفع انجام دهیم، کوتاهی نمی کنیم و بدنسازی و پروش اندام را مورد حمایت قرار خواهیم داد. اساسا مجلس شورای اسلامی پشتیبان ورزش و مردم هست؛ به ویژه رشته ای مثل بدنسازی که جمعیت زیادی در سراسر کشور در آن فعالیت می کنند.

کریمی فیروزجایی در پایان در خصوص عملکرد فدراسیون در یک سال اخیر نیز اضافه کرد: در این خصوص بهتر است صاحبنظران و کارشناسان نظر بدهند، اما فکر می کنم رای قاطع اعضای مجمع به عملکرد فدراسیون بهترین قضاوت بود چون مجمع از افراد صاحب فن و تجربه تشکیل شده است.