1403/01/10
با حضور رییس فدراسیون و معاونین وزارت ورزش و جوانان؛

دومین نشست ویژه فعالیت بانوان در فدراسیون بدنسازی امروز برگزار می شود

عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در وزارت ورزش و جوانان، نشست مشترکی در خصوص فعالیت بانوان در این فدراسیون برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از این که روز دوشنبه اولین نشست ویژه بررسی فعالیت بانوان در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و مسوولان فدراسیون بدنسازی برگزار شد و نتیحه آن ادامه فعالیت های بانوان در بخش های آموزشی بود، امروز هم قرار است دومین نشست در این خصوص به میزبانی معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ساعت 17 امروز در نشستی مشترک با مریم کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، دیگر معاونین وزارت ورزش و جوانان و  مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان شرکت خواهد کرد. نشستی که در آن پیرامون فعالیت های بانوان در رشته هایی همچون فیتنس چلنج، پاورلیفتینگ و مچ اندازی در سالهای اخیر بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

در نهایت با توجه به برگزاری مسابقات فیتنس چلنج آسیا در اسفندماه به میزبانی ایران قرار است دستورالعمل های لازم در خصوص فعالیت های بانوان در این رشته تدوین شود.