1403/02/01

فاطمی: قویترین مردان همیشه در کارهای خیر پیش رو بوده اند/ در آینده مسابقات بین المللی هم در ایران برگزار می شود   

پرافتخارترین قهرمان رقابتهای قویترین مردان گفت: درصدد هستیم برای دوره های بعدی مسابقات قویترین مردان، از ورزشکاران خارجی نیز دعوت کنیم تا رقابتها جنبه بین المللی پیدا کند.

محراب فاطمی در گفتگو روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره حضور در آسایشگاه کهریزک و شرکت در مراسم کمک های مومنانه اظهار داشت:  چند سال قبل هم در این گونه برنامه ها شرکت می کردیم اما مدتی بود از این جمع ها دور بودیم. خوشبختانه رئیس کمیته قویترین مردان برنامه ای تدارک دید تا با دیگر قویترین مردان در روز راهی آسایشگاه کهریزک شویم و از بخش های مختلف کودکان، سالمندان و خیرین دیدار کنیم و در حد وسع خود کمکی به حاضران در آسایشگاه انجام دهیم.

وی درباره تغییرات رخ داده در کمیته قویترین مردان تصریح کرد: با حضور محمود قراچورلو که از دوستان من است، تصمیم گرفتیم وارد عرصه شویم زیرا می دانیم رئیس کنونی کمیته فردی مشورت پذیر است.

قهرمان سابق رقابتهای قوی ترین مردان ایران درباره عملکرد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: همه می دانند که در یک سال اخیر با روی کار آمدن دکتر نصیرزاده تغییرات فراوانی رخ داده است. رییس فدراسیون نظر مثبتی به قویترین مردان دارد و با قهرمانان این رشته ارتباطش نزدیک است. با حمایت های ایشان قرار شده مسابقات امسال در سالن آزادی برگزار شود.

فاطمی درباره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور که قرار است در بهمن ماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود، اذعان داشت: فکر می کنم کار ما از سال 1377 و زمانی که همه چیز را از صفر آغاز کردیم سخت تر شده است زیرا حالا انتظارات از این رشته بالا است و دیگر این طور نیست که کسی شناختی از قویترین مردان نداشته باشد. از طرف دیگر هرکاری در اولین دوره یک مسابقه انجام شود، ملاک خواهد بود و بعد از آن، پیشرفتها نسبت به آن دوره در نظر گرفته می شود. پس اگر شروعی خوب در سالن آزادی داشته باشیم، در دوره های بعدی از نظر جذب اسپانسر شرایطمان بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: با تغییراتی که توسط ریاست فدراسیون در کمیته قویترین مردان رخ داد، کلاس کاری این کمیته بالا رفت. همین حالا برای مسابقات قهرمانی کشور که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود، پیشنهاد دادم که برای همه نفرات شرکت کننده ارزش قائل شویم و به تمامی آنها جایزه ای بر حسب مقامشان اهدا کنیم. زیرا نفس حضور در این مسابقات اهمیت دارد و نباید جنبه های معنوی و پهلوانی ورزش را فراموش کنیم.

قهرمان سابق رقابتهای قویترین مردان در خاتمه درباره راههای پیشرفت این رشته بیان داشت: همین حالا هم قهرمانان بزرگی در قویترین مردان داریم. چهره هایی چون رامین فرج نژاد، پیمان ماهری پور و محمد عزت پور می توانند در سطح جهانی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند. به همین خاطر درصدد هستیم برای دوره های بعدی مسابقات قویترین مردان، از ورزشکاران خارجی نیز دعوت کنیم تا رقابتها جنبه بین المللی پیدا کرده و انگیزه ورزشکاران کشورمان نیز برای تمرین و مسابقه بالاتر رود.