1403/01/10

برگزاری نشست مسوولان فدراسیون بدنسازی با معاونین وزارت ورزش در خصوص فعالیت بانوان/ فعالیت های حوزه بانوان متوقف نخواهد شد

با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشستی در رابطه با فعالیت بانوان در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این نشست عصر دوشنبه ١٣ دی ماه با  حضور بنیامین شکوه فر معاون پارلمانی حقوقی وامور استان ها ؛سینا کلهر معاون فرهنگی و همگانی وزارت  ، کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی مشاور و دستیار ویژه وزیر ورزش، فلاح مدیر کل حقوقی وزارت ورزش، کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شاهمحمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اتفاقات اخیر حوزه بانوان در دفتر معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه بعد از بیان نقطه نظرات و دغدغه های معاونت بانوان وزارت ورزش و مسوولان وزارتخانه، در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که امورات آموزشی فدراسیون بدنسازی کما فی السابق به فعالیت خود ادامه دهد. به این ترتیب فدراسیون و هیات های استانی می توانند همچون گذشته به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهند. 

همچنین در خصوص رشته هایی که در بخش بانوان فدراسیون بدنسازی فعالیت داشتند و با توجه به در پیش بودن مسابقات فیتنس چلنج بانوان قهرمانی آسیا که قرار است در ایران برگزار شود، مقرر شد دستورالعمل های لازم تدوین شده و مجوزهای لازم با قید فوریت اخذ شود. 

به این ترتیب روز چهارشنبه ١۵ دی ماه جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی در وزارت ورزش برگزار خواهد شد تا تصمیمات بعدی در خصوص تکمیل فرآیند اخذ مجوزهای قانونی رشته های فعال زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی اخذ گردد.