1403/01/10

حسین زاده: قویترین های ایران، چیزی از بهترین های دنیا کم ندارند/ اتفاقات یک سال اخیر انگیزه ما را چند برابر کرد

نفر چهارم پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران گفت: با توجه به برگزاری مسابقات قویترین مردان در سالن 12 هزار نفری آزادی مسلما رقابتهای امسال پوشش بهتری داده خواهد شد.

حسین حسین زاده در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره شرایط خود برای حضور در شانزدهمین دوره رقابتهای قویترین مردان کشور اظهار داشت: سال گذشته در رقابتهای ایرانشهر تا دو آیتم مانده به پایان مسابقه در صدر بودم و چیزی تا قهرمانی فاصله نداشتم. اما به خاطر اشتباه کوچکی که در یکی از آیتم ها داشتم سرانجام عنوان چهارم را به دست آوردم تا به نتیجه مورد نظر خودم دست پیدا نکنم.

وی افزود: امسال هم تمریناتم را رها نکردم و اگر تا سه ماه قبل به نیمی از آمادگی خود دست یافته بودم، الان با تمریناتی که در سه ماه اخیر کرده ام به شرایط ایده آل نزدیک شده ام.

ملی پوش قویترین مردان در مسابقات بین المللی امارات همچنین تصریح کرد: به عقیده من دکتر نصیرزاده از زمانی که وارد فدراسیون شدند، بی نظیر کار کردند و جان تازه ای به قوی ترین مردان داده است. تنها چند هفته بعد از ریاست ایشان، مسابقات ایرانشهر به شکلی بی نظیر برگزار شد و توجه ایشان به این رشته بود که انگیزه نفرات را بالا برد و انگیزه و شور در قویترین مردان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: قطعا در صورت پخش تلویزیونی مسابقات، این انگیزه بیش از این نیز خواهد شد. با توجه به برگزاری مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی مسلما رقابتها پوشش بهتری داده خواهد شد و به این ترتیب اسپانسرها نیز بیش از پیش جذب این رشته خواهند شد.

حسین زاده درباره تفاوت سطح ورزشکاران قویترین مردان ایران و رقبای خارجی آنها خاطرنشان کرد: در رقابتهای امارات به دلیل مشکلات مربوط به پاسپورتم مجبور شدم 18 ساعت در فرودگاه دوبی بمانم و این مساله سبب شد که با ناآمادگی در رقابت شرکت کنم. با این حال همراه با رضا قیطاسی عنوان پنجم مشترک را کسب کردم. به عقیده من تفاوت چندانی بین قویترین مردان ایران و جهان وجود ندارد اما ورزشکاران کشورهایی مثل روسیه و اوکراین به خاطر داشتن اسپانسر، دغدغه مالی و ذهنی ندارند و اگر دغدغه های ما کم شود، حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.