1403/01/31

نشست روسای فدراسیون بدنسازی ایران و عراق در کربلا برگزار شد/ چراغ سبز عراقی ها برای حضور در دو تورنمنت آسیایی به میزبانی ایران

در نشست روسای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و عراق مقرر شد که تیم ملی ایران به زودی راهی کشور عراق شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس اول فدراسیون آسیا روز پنجشنبه در کربلا با فائض عبدالحسن عبودی رئیس فدراسیون عراق و جمعی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون این کشور دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار صمیمی که رضا اردیخانی رئیس امور بدنسازی و پرورش اندام مناطق آزاد کشورمان، ابراهیم ناطق ابراهیم و حیدر رشید الربینی دو عضو هیأت رئیسه فدراسیون عراق نیز در آن حضور داشتند، در خصوص توسعه فیتنس چلنج به خصوص در حوزه بانوان بحث و تبادل نظر به عمل آمد. برگزاری دوره های مشترک مربیگری و اردوی مشترک تمرینی با تیم ملی عراق از دیگر مباحثی بود که روسای دو فدراسیون درباره آن گفتگو به عمل آوردند.

همچنین مسئولان فدراسیون عراق از آمادگی خود برای حضور ورزشکاران این کشور در دو رویداد فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا 2022 به میزبانی ایران خبر دادند. ناگفته نماند که اعضای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عراق، از حضور تیم بانوان خود در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا استقبال کردند و با توجه به این که شرایط فرهنگی کشور عراق نیز شباهت زیادی با ایران دارد، قرار بر این شد که مسابقات بانوان عراق توسط عوامل اجرایی و داوران زن به زودی برگزار شود.

در خاتمه این جلسه مقرر شد در اولین فرصت و در بغداد نشست مشترکی با حضور دو رئیس فدراسیون برگزار شده و تفاهمنامه مشترکی به امضا برسد.