1403/01/10

امیری: دوره های آموزشی بدون مجوز فدراسیون، فاقد اعتبار و ارزش هستند

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کلاسهای آموزشی که مجوز فدراسیون بدنسازی را نداشته باشند، فاقد هر گونه ارزش و اعتبار هستند.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری برخی از دوره های مربیگری و تبلیغ آن ها در فضای مجازی اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم کلاس های مختلفی در ارتباط با بدنسازی و پرورش اندام در سطح کشور و حتی خارج از کشور برگزار می شود که به هیچ عنوان مورد تایید فدراسیون نیست. طبیعتا نمی توان اینگونه کلاس ها را دارای اعتبار دانست.

وی افزود: برگزاری هر گونه دوره مربیگری در رشته های زیر مجموعه فدراسیون  بدون اخذ مجوز تحت هر عنوان چه بین المللی و چه غیر از آن از نظر فدراسیون فاقد اعتبار و ارزش در کشور است. برای نمونه، کلاسهایی که تحت عنوان فدراسیون وابا برگزار می شود مورد تایید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیست و طبیعتا مدرک آن نیز در فدراسیون اعتباری نخواهد داشت. متاسفانه برخی افراد سودجو سعی می کنند با تبلیغات مجازی این دوره ها علاقه مندان را گمراه کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه تصریح کرد: لذا از علاقمندان به شرکت در دوره ها تقاضا می شود قبل از حضور در چنین دوره هایی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، یا هیاتهای استانی استعلام دریافت کنند تا دچار مشکلات بعدی آن نشوند. برگزاری دوره های مورد تایید فدراسیون از طریق سایت رسمی فدراسیون به آدرس www.iranbbf.ir اطلاع رسانی خواهد شد.