1403/01/09

برگزاری مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی/ تاریخ رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شد

از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، قوانین دومین دوره رقابتهای فیتنس چلنج قهرمانی کشور که بهمن ماه در تهران برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دومین دوره رقابتهای فیتنس چلنج قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای اول و دوم بهمن ماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این رقابتها که حکم انتخابی مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 در جزیره کیش را دارد، در روز اول بهمن ماه در بخش بانوان و در روز دوم بهمن ماه در بخش آقایان برگزار می شود.

طبق بخشنامه صادره هر هیات استانی می تواند با دو تیم و هیأت تهران می تواند با سه تیم در این رقابتها شرکت نماید. ورزشکاران تیمها در طول مسابقات باید کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و حین مسابقه از ماسک استفاده کنند. ناگفته نماند که استفاده از اشیاء قیمتی و زیورآلات در محل مسابقه ممنوع است.

برای شرکت در این مسابقات، کلیه ورزشکاران و اعضای همراه تیمها باید تا تاریخ 25 دی ماه در سامانه ملی بدنسازی ثبت نام کنند تا آیدی کارت شرکت در مسابقات برای آنها صادر شود و ارائه فیش واریزی بابت ورودیه مسابقه هم الزامی است. هر استان می تواند حداکثر 12 ورزشکار در بخش مردان و 12 ورزشکار در بخش بانوان به این رقابتها اعزام نماید.

ناگفته نماند که داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه، معرفی نامه از هیت استانی، کارت بیمه ورزشی سال 1400، داشتن کارت تزریق واکسن کرونا در دو دوز و یا ارائه گواهی pcr برای تمامی ورزشکاران ضرورت دارد.

قوانین برگزاری این رقابتها را در فایل ضمیمه مشاهده می کنید.