1403/01/09

نشست هم‌اندیشی کمیته فیزیک با حضور قهرمانان، مربیان و ریاست فدراسیون برگزار شد

اولین نشست هم‌اندیشی کمیته فیزیک با حضور تعدادی از قهرمانان، مربیان، کارشناسان و رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا فیروزی نایب‌رییس فدراسیون، حمیدرضا بوجاریان رییس کمیسیون داوران، رضا اردیخانی رییس امور مناطق آزاد، محسن پیری رییس کمیته فیزیک، محسن قرآن نویس و تعدادی از قهرمانان، مربیان و کارشناسان حضور داشتند.

بحث و بررسی در خصوص مسابقات آقای فیزیک ایران در کیش، رقابت‌های فیزیک باشگاههای کشور در قزوین و همچنین اولین دوره مسابقات کاپ آسیا از جمله مواردی بود که حاضران در ابتدای جلسه در دستور کار قرار دادند.

همچنین در ادامه قهرمانان، مربیان و کارشناسان دغدغه های خود را در خصوص مسائل آموزشی، کمیته فنی، داوری و... در حوزه رشته فیزیک بیان کردند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز بعد از شنیدن دغدغه های حاضران گفت: پیشنهاد حضور متخصصان رشته فیزیک در کمیته فنی در هیات رییسه نیز مطرح شد و به تصویب رسید. در بخش داوری نیز امیدوارم کارشناسان حوزه فیزیک مدارج داوری را طی کنند و بعد از آن قطعا از این عزیزان هم استفاده خواهد شد.

وی افزود: از مسئولان کمیته فیزیک می خواهم که زمابندی مسابقات خود را از همین حالا مشخص کنند تا ورزشکاران دقیقا برنامه شان را بدانند. همچنین انتظار داریم کمیته فیزیک جلسات اینچنینی را بیشتر برگزار کند و از مسئولان کمیته‌های فیزیک در استان‌ها نیز برای هم‌اندیشی دعوت به عمل بیاورد.