1403/01/09

ورود رسمی باشگاه ماهان اصفهان به لیگ بدنسازی و پرورش اندام/ قرارداد سه ورزشکار ثبت شد

سه تن از ورزشکاران باشگاه ماهان اصفهان قرارداد خود را برای حضور در لیگ بدنسازی و پرورش اندام به ثبت رساندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسئولان باشگاه ماهان اصفهان با حضور در محل فدراسیون آمادگی خود را برای شرکت در رقابتهای لیگ بدنسازی و پرورش اندام رسما اعلام کردند.

صبح روز شنبه 4 دی ماه مهدی توکلی مدیر باشگاه ماهان اصفهان و مهرداد کوفی گر سرپرست این تیم در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حضور پیدا کرده و برای شرکت در رقابتهای اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام ثبت نام کردند. تیم ماهان همچنین با اشکان بهارلودر رشته فیزیک، آتبین شعبانیان در فیزیک و احمد جمشیدی در فیتنس و فیزیک قرارداد امضا کرد و قرارداد این نفرات به صورت رسمی به ثبت رسید.

در حاشیه ثبت قرارداد این نفرات، مهدی توکلی مدیر باشگاه ماهان گفت: خوشحالیم با درایت و تدابیر فدراسیون پرورش اندام شاهد راه اندازی اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام خواهیم بود. به عقیده من مهمترین نکته راه اندازی لیگ، بحث حمایت از ورزشکاران در خصوص مسائل مالی است و ورزشکاران شاغل در لیگ می توانند از حضور در رقابتهای لیگ، منفعت مالی ببرند. ما هم سعی کرده ایم تیم خوبی را آماده حضور در رقابتها کنیم. در روزهای آتی نیز با نفرات جدیدی برای حضور در لیگ قرارداد امضا خواهیم کرد.