1403/01/10
شنتیا لک پور، نایب قهرمان فیزیک جهان:

تا به حال اعزامی با کیفیت امسال را تجربه نکرده بودم/ وظیفه خودم دانستم به فدراسیون بیایم و تشکر کنم

نایب قهرمان دسته اول فیزیک مسابقات جهانی اسپانیا گفت: قطعا وقتی کاری به نحو احسن انجام می شود و گامی مثبت و رو به جلو برای ورزشکاران است، ما هم قدردان آن هستیم.

شنتیا لک پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در فدراسیون اظهار داشت: بعد از مدت ها در فدراسیون حاضر شدم و برخی مسائل بود که می خواستم پیگیری کنم. دیدم فراخوانی توسط فدراسیون داده شده که قهرمانان جهان می توانند از تسهیلات آموزشی استفاده کنند. همچنین با رییس فدراسیون دیدار کردم و از زحمات ایشان برای اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تشکر کردم. متاسفانه این مدت درگیر بودم؛ وگرنه وظیفه داشتم که زودتر بیایم و به دکتر نصیرزاده خسته نباشید بگویم.

وی افزود: قطعا وقتی کاری به نحو احسن انجام می شود و گامی مثبت و رو به جلو برای ورزشکاران است، ما هم قدردان آن هستیم. شخصا وظیفه خودم می دانستم که با حضور در فدراسیون از زحماتی که کشیده شده، تشکر کنم.

نایب قهرمان فیزیک جهان در خصوص وضعیت خودش بعد از بازگشت از مسابقات جهانی عنوان کرد: فعلا در حال استراحت هستم و هنوز برای مسابقات پیش رو برنامه ریزی نکردم. در بحث راه اندازی دفتر مشاوره و همکاری با یک تیم پزشکی ورزشی فعالیت می کنم. انشاله که بار کارهایم کمتر شود و بتوانم به سمت مسابقات برگردم. خیلی ها به من لطف داشتند و گفتند حقت قهرمانی بوده است. شاید برگشتم و توانستم حقم را در سال های آینده بگیرم.

لک پور درباره اینکه چه خواسته ای به عنوان یک قهرمان از فدراسیون دارد، گفت: من به عنوان یک جوان از فدراسیون که یک مدیر جوان در راس آن قرار دارد، انتظار دارم که از مهره های جوان بیشتر استفاده شود. شاید برخی بگویند جوان ها بی تجربه هستند، اما چه بهتر که ما در رشته خودمان تجربه کسب کنیم و پخته شویم. قطعا تمام افرادی هم که الان باتجربه هستند هم یک روز جوان و کم تجربه بودند. امیدوارم فضا برای جوان ها هر روز بهتر و بهتر شود؛ اگرچه پیشکسوتان و باتجربه نیز حضورشان قطعا لازم است.

وی در پایان نیز افزود: من تا به امروز که حدود یک سال از عمر مدیریت جدید فدراسیون می گذرد، هیچ مورد منفی ای ندیدم. فکر می کنم خودم 3، 4 سال غیبت داشتم، اما در تجربه های قبلی ای هم که داشتم، تا به حال اعزام به این خوبی نداشتیم. همه چیز سر جای خودش بود و رییس فدراسیون نیز به عنوان یک فرد دلسوز در کنار ما بود. بعد از مدت ها بود که پرورش اندام دوباره دیده شد. چند سالی بود که نه مسابقه ای برگزار می شد و نه اعزامی داشتیم، اما امسال همه چیز به موقع و به بهترین شکل انجام شد.