1403/01/31

تازه رو: برای قهرمانی در سالن 12 هزار نفری برنامه دارم/ در حضور وزیر ورزش از عملکرد فدراسیون قدردانی کردم

نایب قهرمان قویترین مردان ایران گفت: در ملاقات با وزیر ورزش هم به ایشان گفتم که ما ورزشکاران با تمام وجود از عملکرد دکتر نصیرزاده رضایت داریم.

محمدرضا تازه رو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره برنامه های خود بعد از نایب قهرمانی سال قبل مسابقات قویترین مردان کشور اظهار داشت: بعد از قهرمانی در مسابقات کشوری در ایرانشهر، آمادگی خود را حفظ کردم تا راهی رقابتهای دوبی شوم. جا دارد همین جا از فدراسیون تشکر کنم که هزینه های سفر من و سایر ورزشکاران را پرداخت کردند تا برای گرفتن سهمیه حرفه ای تلاش کنیم. در این رقابتها عنوان سوم را از آن خود کردم که در بین ورزشکاران ایرانی، بهترین نتیجه ای بود که به دست آمد.

وی افزود: پس از آن رقابتها نیز برنامه تمرینی خود را ادامه دادم و به جرات می گویم در حال حاضر آمادگی ام فوق العاده است و تلاش می کنم عنوان قهرمانی کشور را در مسابقات پیش رو به دست بیاورم. 

نفر سوم مسابقات قویترین مردان امارات درباره برگزاری رقابتهای امسال در سالن 12 هزار نفری آزادی عنوان کرد: خوشحالم که رقابتهای امسال در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود. من 19 سال است که در قویترین مردان فعالیت دارم و هرگز شاهد برگزاری مسابقات در چنین سالنی نبوده ام. خیلی وقتها محل برگزاری مسابقات در مکان های دورافتاده بود به طوری که باید هزینه زیادی می دادیم تا از محل برگزاری رقابتها خودمان را به جاده ای برسانیم تا از آنجا راهی شهر شویم. اما برگزاری مسابقات در سالن آزادی نشان می دهد که مدیریت فدراسیون چقدر به خواسته های ورزشکاران قویترین مردان توجه دارد. 

تازه رو درباره شانس گرفتن مجوز حضور در مسابقات حرفه ای تصریح کرد: در حال حاضر به لطف بابک غضبانی و آیتم هایی که ایشان طراحی می کند، مسابقات داخلی ما هم باکیفیت جهانی برگزار می شود و چیزی از آن رقابتها کم ندارد. با این آیتم ها با آمادگی کافی راهی مسابقات جهانی می شویم و عملا فاصله ای بین مسابقات داخلی و بین المللی ما نخواهد بود. به همین خاطر راحت و بی حاشیه می توانیم برای مسابقات جهانی آماده شویم و نشان دهیم تفاوتی بین ما و خارجی ها نیست. این بار قول می دهم در اولین فرصت، جواز حضور در رقابتهای حرفه ای را برای ایران به ارمغان بیاورم.

نایب قهرمان قویترین مردان ایران درباره تغییرات رخ داده در حوزه قویترین مردان در یک سال اخیر خاطرنشان کرد: سال گذشته بود که به خاطر بی انگیزگی بعد از رقابتهای جهانی تصمیم گرفته بودم این رشته را کنار بگذارم و دیگر تمرین نکنم. اما در یک سال اخیر به ورزشکاران شخصیت داده شده است. همین مساله به همه ما انگیزه ای دوچندان داده است و حاضریم هزینه کنیم تا بتوانیم در رقابتها شرکت کنیم. من قبل از آمدن دکتر نصیرزاده به فدراسیون، ارتباط ورزشکاران با رییس فدراسیون اینقدر نزدیک نبود. جالب است که دکتر نصیرزاده به عنوان رییس فدراسیون هر ماه دو، سه بار تماس می گیرد و از مشکلاتمان جویا می شود.

تازه رو در پایان بیان کرد: اگر کسی مخالف و منتقد فدراسیون است، باید دلایل شفافی بیاورد و آن ها را ثابت کند. نمی توان با غرض ورزی درباره عملکرد یک نفر یا یک مجموعه صحبت کرد. ما ورزشکاران وظیفه خود می دانیم که از عملکرد فدراسیون دفاع کنیم و حرف حق را بزنیم. چندی قبل فرصتی دست داد و وزیر ورزش را دیدم که در برابر ایشان از تنها کسی که قدردانی کردم، رییس فدراسیون بدنسازی بود چون حامی ورزشکاران بوده است.