1403/01/30

احمدی: مسابقات قویترین مردان امسال، بهتر از قبل دیده خواهد شد/ فدراسیون در چند ماه، بیشتر از یک دوره چهار ساله کار کرد

ملی پوش قویترین مردان ایران گفت: کارهایی که رییس فعلی فدراسیون طی چند ماه کرده، قبل از آن در 4 سال کامل یک دوره فدراسیون هم انجام نشده بود.

عارف احمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره شرایط خود اظهار داشت: سال گذشته رقابتها در 9 آیتم برگزار شد که من تا آیتم هفتم نفر اول رقابت بودم اما به دلیل مصدومیت در آیتم گوی، شانس ادامه رقابت را از دست دادم. امیدوارم امسال در رقابتهای قویترین مردان بدشانسی دوره قبل را جبران کنم و نتیجه ای که مورد نظرم هست را به دست آورم.

وی افزود: من پیش از این سابقه فینالیست شدن در رقابتهای 105+ کیلوگرم و حضور در فینال مسابقات صفادشت و ایرانشهر را داشتم و در سال 1396 هم عنوان چهارم کشور را به خود اختصاص دادم. با توجه به آنچه در گذشته دیده ام و اکنون می بینم، با قاطعیت می گویم که بعد از سالها رشته قوی ترین مردان جان گرفته و به ورزشکاران بها داده شده است. برگزاری مسابقات امسال در سالن 12 هزار نفری آزادی نمونه ای از بها دادن به این ورزش است که قطعا می تواند موجب بهتر دیده شدن مسابقات سال 1400 شود.

ورزشکار قویترین مردان درباره تفاوت دیدگاهها نسبت به این رشته در یک سال اخیر تصریح کرد: قویترین مردان، رکن اصلی فدراسیون است و ورزشکاران آن در سالهای گذشته بسیار مظلوم واقع شده اند. قبلا فقط در مراسم اهدای جوایز رئیس فدراسیون را می دیدیم اما سال گذشته در مسابقات ایرانشهر، دکترنصیرزاده هر سه روز در مسابقات حضور داشت. وقتی ورزشکاران رئیس فدراسیون را در صحنه مسابقه می بینند، متوجه می شوند که چقدر برای آنها ارزش قائل شده اند و همین مساله انگیزه ورزشکاران را بالا می برد.

احمدی که یکی ازملی پوشان اعزامی به رقابت های بین المللی امارات بود، گفت: وقتی انگیزه کافی داشته باشیم، تلاش بیشتری می کنیم. نفرات ما پتانسیل بالایی دارند و فقط کافی است در یک سال چندین نوبت مسابقه برای آنها در نظر گرفته شود. خود من در رقابتهای بین المللی که امسال شرکت داشتم تا آیتم سوم برای صدر جدول رقابت داشتم اما به دلیل دیسکالیفه شدن در یک حرکت، شانس صدرنشینی را از دست دادم. سایر ورزشکاران هم اگر چند رقابت داخلی و چند رقابت بین المللی در سال داشته باشند، قطعا می بینیم که تفاوتی بین آنها و ورزشکاران خارجی وجود ندارد.

ورزشکار قویترین مردان در ادامه اذعان داشت: صاحبان واقعی یک فدراسیون، ورزشکاران آن رشته هستند و در مورد محاسن و معایب یک رئیس فدراسیون باید از ورزشکاران نظر خواست. امسال فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعزام های برون مرزی زیادی داشت و این نشان دهنده کاربلد بودن مدیر مدبر فدراسیون است. کارهایی که دکترنصیرزاده طی چند ماه کرده است، قبل از آن در 4 سال کامل یک دوره فدراسیون هم انجام نشده بود. امیدوارم فقط برخی چوب لای چرخ فدراسیون نکنند و بگذارند این روند ادامه پیدا کند.

وی در خاتمه گفت: جا دارد یک بار دیگر از ریاست فدراسیون و استاد بابک غضبانی تشکر کنم که صادقانه به این رشته خدمت کرده اند. همه ورزشکاران امیدوارند بار دیگر قویترین مردان به تلویزیون برگردد و قطعا این اتفاق با توانایی فدراسیون فعلی شدنی است.