1403/02/01

اعلام آمادگی باشگاه برنای مازندران برای شرکت در لیگ بدنسازی/ داداشپور: برگزاری لیگ چرخه اقتصادی و استعدیابی را به حرکت درمی آورد

باشگاه برنای بابلسر برای حضور در اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در شرایطی که تاکنون چند تیم رسما وارد لیگ بدنسازی و پرورش اندام شده اند، امروز مسئولان باشگاه برنای بابلسر هم با حضور در فدراسیون آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام کردند.

داداش پور، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام بابلسر در این باره گفت: بعد از اینکه آیین نامه لیگ بدنسازی از سوی فدراسیون ابلاغ شد، آن را مطالعه کردم و در نهایت تصمیم گرفتیم از طریق باشگاه برنای بابلسر برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کنیم. با توجه به حضور قهرمانان حرفه ای و سرشناس در استان مازندران باید بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم. انشاله که اتفاقات خوبی برای ورزشکاران با راه اندازی لیگ رخ دهد چون اعتقاد دارم لیگ به پویایی ورزش ما کمک بزرگی خواهد کرد.

وی افزود: ما قبلا سابقه حضور در لیگ پاورلیفتینگ را داشتیم، اما اعتقاد دارم پتانسیل در لیگ بدنسازی بیشتر وجود دارد. در رشته ای مثل پرورش اندام قهرمانان زیادی در سطح جهان داریم و این باعث جذابیت بیشتر لیگ خواهد بود. قطعا این جذابیت باعث ورود اسپانسرها و در نهایت رونق چرفه اقتصادی و استعدادیابی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی خواهد شد.