1403/02/01

اسدیان: بعد از نشست با ریاست فدراسیون هیچ ابهامی در ذهن من باقی نمانده/ اجازه ندهیم ورزشکاران لطمه بخورند  

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان گفت: امروز جلسه خوبی با رییس فدراسیون داشتیم و ابهامی برای من باقی نمانده است.

وحید اسدیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص نشست با ریاست فدراسیون اظهار داشت: حضور روسای هیات های استانی در فدراسیون یک امر طبیعی است. این موضوع در خصوص استان سمنان که به صورت مستمر انجام شده و بنده یا همکارانم به صورت ماهیانه یا هر چند ماه یک بار در فدراسیون حاضر هستیم. استان سمنان مثل سایر استان ها در ماههای پایانی سال درگیر مسابقات، برنامه های آموزشی و جمع بندی رویدادهای خود خواهد بود.

وی افزود: بعد از حدود 10، 11 ماهی که دکتر نصیرزاده در فدراسیون حاضر بودند، روال منظم و خوبی به وجود آمده بود و همه استان ها و فدراسیون کارهای خود را پیش می بردند. البته اخیرا برخی حواشی به وجود آمده که از نظر من سوءتفاهماتی است که باید خیلی زود حل می شد. اگر سوالات و ابهاماتی هم وجود داشت، باید روسای هیات ها با حضور در فدراسیون و برگزاری جلسات این موضوعات را برطرف می کردند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان تصریح کرد: همین امروز جلسه خوبی با رییس فدراسیون داشتیم و ابهامی برای من باقی نمانده است. شاید خیلی صحبت ها مطرح می شود، اما نباید به خاطر یک نامه یا یک ادعا شخصیت کسی را زیر سوال ببریم. من برای حل این مشکلات پیشقدم شدم و حتی خودم اعلام کردم می توانم میزبان جلسه روسای هیات های استانی باشم. به نظرم اگر این جلسه برگزار می شد، در همین فدراسیون سوءتفاهمات رفع می شد.

اسدیان در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این حواشی به پایان برسد چون کسی که از این اتفاقات لطمه می خورد ورزش ما و ورزشکاران هستند. بدون شک جلسه پیش رو می تواند پایانی بر این حواشی باشد و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.