1403/01/30
چیرگی، دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان:

ارتباط فدراسیون با هیات‌های استانی در یک سال اخیر بیشتر و بهتر شده/ لرستان در لیگ بدنسازی تیمداری می‌کند

دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان گفت: در یک سالی که دکتر نصیرزاده ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است، شاهد تغییرات مثبت زیادی بودیم.

جمال چیرگی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره حضورش در فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: طی یک سالی که دکترنصیرزاده ریاست فدراسیون را عهده دار شده اند، رفت و آمد ما از لرستان به فدراسیون بیشتر شده است. امروز در رابطه با برگزاری کلاسها، سمینارها و امتحانات تئوری که هفته آینده در لرستان برگزار می شود، جلسه ای با رئیس و دبیر فدراسیون و رئیس انستیتو بین المللی فدراسیون برگزار کردیم تا بتوانیم امتحانی قانونمند و مورد تایید فدراسیون برگزار کنیم.

دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام لرستان افزود: علاوه بر این موضوعات، درباره حضور تیمی از استان لرستان در لیگ بدنسازی و پرورش اندام و مسابقات آتی بحث و تبادل نظر شد و امیدواریم تیمی منسجم و مقتدر راهی مسابقات کنیم.

وی درباره ارتباط هیأت بدنسازی و پرورش اندام لرستان با فدراسیون در یک سال اخیر تصریح کرد: من حدود 23 سال است که به خانواده بزرگ پرورش اندام خدمت می کنم. به جرات می گویم در این یک سالی که دکترنصیرزاده ریاست فدراسیون را برعهده گرفته است، تغییرات زیادی به وجود آمده است. ما خیلی راحت با رییس فدراسیون ارتباط می گیریم و کمبودها و مشکلات استان و شهرستانهای دورافتاده را با ایشان مطرح می کنیم و رییس فدراسیون هم برای برطرف کردن مشکلات به ما کمک کردند.

چیرگی در خاتمه گفت: از حق نگذریم تا الان خیلی از مدیریت و ریاست فدراسیون رضایت داشتیم و به نظرم ایشان مدیر و مدبر هستند. امیدوارم با همین روند به کارشان ادامه دهند و ما هم بتوانیم فعالیت های خودمان را به بهترین شکل پیش ببریم.