1403/01/31

مشایخ: ایده برگزاری لیگ از سوی فدراسیون را مثبت می‌بینم/ حضور حرفه‌ای‌ها سطح لیگ را بالا می‌برد

سرمربی تیم درنا اسپرلوس مازندران گفت: برگزاری رقابتهای لیگ می تواند تجربیات باارزشی در اختیار همه قرار دهد تا برای دوره های بعدی، شرایط بهتر و بهتر شود.

مرتضی مشایخ در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از ثبت قرارداد با تیم درنا اسپرلوس مازندران به عنوان سرمربی در سازمان لیگ جهت حضور در لیگ بدنسازی و پرورش‌اندام اظهار داشت: برگزاری لیگ ایده بسیار خوبی بود که توسط فدراسیون اتفاق افتاد. از آنجا که لیگ برای اولین بار برگزار می شود، در بین ورزشکاران انگیزه فراوانی ایجاد خواهد کرد و آنها فرصت مناسبی خواهند داشت که در طول سال آمادگی خود را حفظ کنند.

وی درباره حضور نفرات حرفه ای پرورش اندام در این رقابتها خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی خیلی خوبی که انجام شده است، نفرات حرفه ای نیز می توانند در لیگ شرکت کنند. این مساله بسیار مفید است؛ به خصوص برای نفرات آماتور که می توانند در لیگ در کنار حرفه ای ها رقابت کرده و آمادگی خود را بسنجند. به این ترتیب آنها می توانند علاوه بر محک زدن خود، برای آینده نیز برنامه ریزی کنند تا شاید روزی خود آنها حرفه ای شوند.

قهرمان حرفه‌ای پرورش اندام در ادامه تصریح کرد: البته از آنجا که این رقابتها برای نخستین بار برگزار می شود، طبیعی است که همه چیز کامل نباشد و قطعا برگزاری رقابتها می تواند تجربیات باارزشی در اختیار همه قرار دهد و برای دوره های بعدی، شرایط بهتر شود. قطعا در آینده اسپانسرها بیشتر می شوند و از نظر مالی شرایط بهتر می شود. همچنین امسال قرار است که رقابتها هفتگی باشد و این مساله می تواند در آینده مثلا یک هفته در میان شده تا شرایط آمادگی بدنی ورزشکاران بهتر حفظ شود.

مشایخ در خاتمه درباره شرایط تیم خود گفت: سعی کرده ایم از بهترین ها استفاده کنیم. به همین خاطر از ورزشکاران حرفه ای نیز در تیممان بهره برده ایم. با این حال باید دید روی استیج رقابت چگونه خواهد بود. قطعا در آنجا بهتر می توان درباره کیفیت نفرات ما و سایر تیمها صحبت کرد.