1403/01/10

دیدار رییس و جمعی از مسئولان فدراسیون با پیشکسوت پرورش‌اندام/ نصیرزاده: ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان، رشد بدنسازی را تضمین می‌کند

رییس و جمعی از مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز یکشنبه 28 آذرماه به دیدار سعدون حیدری، پیشکسوت پرورش اندام رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در راستای پاسداشت زحمات پیشکسوتان و بزرگان پرورش اندام، امروز عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون، محمد نصیری رییس کمیته فنی، حمیدرضا بوجاریان، محمد امیرعظیمی رییس کمیته باشگاهها، ابراهیم کمانی رییس کمیته مسابقات، حسین جلالی دبیر سازمان لیگ و داود امانی دبیر کمیته فرهنگی با حضور در باشگاه کاوه با سعدون حیدری، پیشکسوت نامدار پرورش اندام ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سعدون حیدری با ذکر چند خاطره از دوران مربیگری خود برای حاضران، از توجه مسئولان فدراسیون به پیشکسوتان تمجید کرده و گفت: همین که به فکر بزرگان و پیشکسوتان پرورش اندام باشید، اتفاق مهم و بزرگی است.

همچنین عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به کارنامه پربار این پیشکسوت پرورش اندام و شاگردانی که تحویل این جامعه داده، گفت: ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان رشد و تعالی ورزش را تضمین می‌کند. بدون شک پیشکسوتانی مثل حاج سعدون حیدری می‌توانند با راهنمایی‌های خود فدراسیون را در مسیر درستی قرار دهند. ما نیز سعی کردیم از روزی که سرکار آمدیم، جایگاه خاصی را برای پیشکسوتان در نظر بگیریم. پیشکسوتان مثل ریشه درخت هستند و سایر ارکان از جمله مربیان، ورزشکاران، داوران و مسئولان فدراسیون نیز شاخ و برگ های درخت به حساب می آیند. پس این را در نظر بگیرید که اگر ریشه این درخت بخشکد، چیزی از درخت باقی نمی‌ماند. به همین خاطر ارکان فدراسیون باید به ریشه خودشان که همان پیشکسوتان هستند، توجه کرده و قدردان زحمات این عزیزان باشند.

در پایان نیز توسط مسئولان فدراسیون بدنسازی از زحمات سعدون حیدری، پیشکسوت پرورش اندام ایران تجلیل شد.