1403/01/29

ابلاغ دستورالعمل تسهیلات آموزشی ویژه قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

دستورالعمل اعطای تسهیلات آموزشی ویژه قهرمانان رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مورد تصویب هیأت رئیسه فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون مقرر شد برای نفراتی که در رقابتهای بین المللی، آسیایی یا سه دوره رقابتهای کشوری در رده بزرگسالان به مقام اول تا سوم دست یافته باشند، یک درجه ارتقاء مربیگری با اخذ آزمون خارج از نوبت در نظر گرفته شود. در صورتی که این نفرات مدرک تحصیلی دیپلم نداشته باشند، لازم است که در دوره ها نیز شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که قهرمانان آسیا و جهان به ازای یک قهرمانی، یک درجه ارتقاء خواهند داشت و در صورت نداشتن مدرک دیپلم، اجازه خواهند داشت خارج از نوبت در آزمون مربیگری شرکت کنند. همچنین اگر یک ورزشکار بیشتر از یک عنوان قهرمانی قاره ای و جهانی به دست آورده باشد، یک درجه ارتقاء مربیگری بدون اخذ آزمون و ارتقای بعدی با آزمون خارج از نوبت به وی اعطا خواهد شد.

این مصوبه ها در مورد مربیان تیم های ملی نیز صدق می کند و مربیان نیز می توانند معادل قهرمانان از این امتیازات بهره مند شوند.

این دستورالعمل توسط فدراسیون بدنسازی به هیات های استانی ابلاغ شده و قهرمانان در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی می توانند برای دریافت تسهیلات به هیات استان محل زندگی خود مراجعه نمایند.