1403/01/31

قیطاسی: یک سال قبل می خواستم از ورزش خداحافظی کنم/ برای قهرمانی در سالن 12 هزار نفری آزادی آماده می شوم

نفر سوم قویترین مردان ایران در سال 99 گفت: برگزاری مسابقات قویترین مردان در سالن 12 هزار نفری آزادی کافی است تا انگیزه ورزشکاران را چندین برابر کند.

رضا قیطاسی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: سال گذشته که در رقابتها شرکت کردم، از نزدیک شاهد کیفیت فوق العاده مسابقات بودم. پس از آن هم با کمک و لطف ریاست فدراسیون، من و چند ورزشکار دیگر قویترین مردان راهی مسابقات جهانی شدیم و هرچند موفق به گرفتن کارت حرفه ای نشدیم، اما حضور در این رقابتها هم تجربه و هم انگیزه ما را دو چندان کرد.

وی افزود: در حال حاضر هفته ای سه بار آیتم های قوی ترین مردان و سه روز هم تمرین های بدنسازی را زیر نظر حامد امیری مربی خود و قهرمان رقابتهای وزنه برداری پارالمپیک انجام می دهم و امیدوار هستم بتوانم این بار عنوان با قهرمانی رقابت ها را به پایان برسانم. 

نفر سوم قوی ترین مردان ایران در مسابقات سال 99 درباره برگزاری رقابتهای امسال در سالن 12 هزار نفری آزادی اذعان داشت: حدود 13 سال است که در این رشته فعالیت دارم و تاکنون این شانس را نداشته ام که در سالن 12 هزار نفری آزادی مسابقه بدهم. به نظر من همین نام کافی است تا انگیزه ورزشکاران را چندین برابر کند. من هم مستثنی نیستم و با جان و دل برای آمادگی و کسب عنوان قهرمانی رقابتها تلاش می کنم. پیش بینی می کنم که کیفیت این رقابتها در حد مسابقات جهانی بالا برود.

وی درباره اتفاقاتی که در یک سال اخیر برای قویترین مردان رخ داده، خاطرنشان کرد: در طول یک سال اخیر، ریاست فدراسیون به تمام معنا قوت قلب ورزشکاران قوی ترین مردان بوده است. دکتر نصیرزاده سال گذشته در رقابتهای ایرانشهر سه روز در کنار ما بود. خود من از دیدن این حرکات لذت بردم. چون هیچ وقت یادم نمی آید که مسوولان قبل از این به ورزشکاران توجهی کرده باشند و حتی حکم های قهرمانی ما را هم بعد از مسابقات به ما می دادند.

قیطاسی در خاتمه گفت: جا دارد یک بار دیگر از ریاست فدراسیون تشکر کنم و بگویم که خودم را در کنار فدراسیون می بینم. بی توجهی به قویترین مردان تا قبل از روی کار آمدن این فدراسیون در حدی بود که می خواستم این رشته را کنار بگذارم و خانواده ام نیز از این مساله استقبال می کردند. اما حالا خانواده ام مشوق من شده اند که کار را ادامه دهم و من هم با انگیزه برای درخشش در رقابتهای کشوری و بین المللی خود را آماده می کنم.