1403/01/28

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور در سالن 12 هزار نفری آزادی/ بخشنامه رقابت ها اعلام شد

جزییات شانزدهمین دوره رقابتهای قویترین مردان باشگاههای کشور «جام سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی» در دو بخش بزرگسالان و جوانان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره رقابتهای قوی ترین مردان در بخش جوانان( متولدین 1377 و بعد از آن) و شانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان دسته 105+ کیلوگرم باشگاههای کشور« جام سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی» طی روزهای 12 تا 15 بهمن در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. این در حالی است که مسوولان کمیته قوی ترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اخیرا از محل برگزاری رقابت ها دیدن کرده و هماهنگی های لازم را به عمل آوردند. 

مسابقات بخش جوانان در قسمت مقدماتی در حرکات دوگانه، سه گانه و کشیدن سورتمه برگزار می شود و آیتم های فینال نیز شامل حمل الوار، لیفت رکوردی، پلکان قدرت و گوی خواهند بود.

در قسمت سنگین وزن بزرگسالان نیز رقابتها در بخش های دوگانه، سه گانه، حمل الوار، لیفت، پلکان قدرت و گوی برگزار می گردد.

در این رقابت ها بعد از انجام مرحله مقدماتی 12 نفر در بخش بزرگسالان و 10 نفر در قسمت جوانان به فینال می رسند و نفرات اول تا سوم فینال برنده مدال و احکام قهرمانی خواهند شد. همچنین به این نفرات به ترتیب 2، 1.5 و یک امتیاز برای محاسبه امتیازات بخش تیمی اعطا خواهد شد.

می توانید اطلاعات دقیق مربوط به این رقابتها را در بخشنامه مسابقات مشاهده نمایید.