1403/01/09

اعلام آمادگی باشگاه آزادی مازندران برای حضور در لیگ بدنسازی و پرورش اندام

مدیر باشگاه آزادی مازندران با حضور در فدراسیون بدنسازی، برای حضور اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حالی که بخشنامه اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام به هیات های استانی ابلاغ شده، خرم مدیر باشگاه آزادی مازندران در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شد و از اعلام آمادگی باشگاه آزادی مازندران برای حضور در لیگ بدنسازی و پرورش اندام خبر داد. 

مدیر باشگاه آزادی مازندران درباره اثرات برگزاری لیگ پرورش اندام گفت: با تدابیری که توسط فدراسیون درباره تأسیس لیگ بدنسازی و پرورش اندام اندیشیده شده است، دیگر قرار نیست یک ورزشکار فقط یک بار در سال و در اردوی تیم ملی خود را نشان دهد. برگزاری لیگ باعث می شود که ورزشکار چندین بار در سال و در مراحل مختلف لیگ، خودش را به چالش بکشد. از طرف دیگر حضور در لیگ می تواند منبع درآمدی برای ورزشکاران باشد. همین مساله سبب شد که به عنوان اولین باشگاه از مازندران، آمادگی خود را برای حضور در لیگ اعلام کنیم. 

خرم در خاتمه تصریح کرد: لازم می دانم از نقی کلانتری سرپرست جدید هیأت مازندران تشکر کنیم که امکان برگزاری جلسه با ریاست فدراسیون را فراهم ساخت. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا موجب انقلابی در پرورش اندام شده و حتی مستحکم تر از تیمهای حاضر در لیگ های رشته های دیگر، در رقابتهای این لیگ نیز به نمایندگی از مازندران حضور پیدا کنیم.