1403/01/10

کلانتری: مازندران می تواند میزبان یکی از مراحل لیگ بدنسازی باشد/ تعامل میان هیات ها و فدراسیون برقرار است

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران گفت: پیشنهاد دادیم که یکی از مراحل رقابتهای لیگ به میزبانی مازندران برگزار شود.

نقی کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره جلسه برگزار شده با ریاست فدراسیون اظهار داشت: در این جلسه بخشی از فعالیت های مربوط به هیأت بدنسازی و پرورش اندام مازندران، خصوصا در مورد مربیان و داوران مربوط به استان را با ریاست فدراسیون مطرح کردیم. همچنین باشگاه آزادی مازندران با مدیریت آقای خرم را به فدراسیون معرفی کردیم تا در لیگ بدنسازی و پرورش اندام شرکت کند. از طرف دیگر پیشنهاد دادیم که یکی از مراحل رقابتهای لیگ به میزبانی مازندران برگزار شود.

وی افزود: با همکاری حسن رنگرز مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان مازندران می توانیم برای اولین بار میزبان این رقابتها شویم. حسن رنگرز از مدیران موفق و جوان ورزش کشور هستند و با توجه به این که این اتفاق برای نخستین بار رخ می دهد، قطعا ایشان نیز از چنین اتفاقی حمایت می کنند. 

سرپرست بدنسازی و پرورش اندام مازندران در ادامه گفت: دکتر نصیرزاده از مدیران موفق و فعالی است که شاید 18-17 ساعت در روز کار مدیریتی می کند. انتظار داریم همه همکاران ما در هیأت های استانی از ایشان حمایت کنند؛ همانطور که این حمایت تا جایی که من می دانم دوطرفه بوده و رییس فدراسیون هم از هیات های استانی حمایت خوبی داشته سات. 

کلانتری در خاتمه خاطرنشان کرد: از همه پیشکسوتان و ورزشکاران استان مازندران کسب اجازه می کنم تا برای مدتی کوتاه در خدمت ورزش این استان و پرورش اندام مازندران باشم.