1403/01/09

روشنی: هیچ تیم یا ورزشکاری از سوی فدراسیون ایران به رقابت های امارات اعزام نشده است

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هیچ تیمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در رقابتهای امارات شرکت نکرده است.

مسعود روشنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدسازی و پرورش اندام در خصوص انتشار اخباری مبنی بر حضور ورزشکاران ایرانی در رقابتهای گلف کلاسیک امارات اظهار داشت:همان طور که پیش از این از طریق روابط بین الملل فدراسیون اعلام شده بود، اعزام های فدراسیون تنها با مجوز شورای برون مرزی صورت می گیرد و هر ورزشکار و داوری که می خواهد در رقابتهای بین المللی زیرنظر فدراسیون جهانی( IFBB) شرکت کند، باید حتما مجوز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران را داشته باشد.

وی افزود: باخبر شدیم تعدادی از ورزشکاران و داوران ایرانی در رقابت های گلف کلاسیک که در امارات برگزار شده شرکت کردند. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این هشدارهای لازم به ورزشکاران ایرانی داده شده بود. 

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: حضور این نفرات در رقابتهای گلف کلاسیک به هیچ عنوان مورد تایید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران نیست و وزشکاران ایرانی نباید در این رقابت ها شرکت می کردند. طبق هماهنگی صورت گرفته مابین فدراسیون ایران و IFBB حضور هیچ ورزشکار یا داوری بدون هماهنگی و مجوز رسمی فدراسیون کشورمان در رقابت های بین المللی تحت پوشش IFBB به عنوان نماینده ایران امکان پذیر نیست.