1403/01/10
الهیاری، سرپرست تیم های ملی پاورلیفتینگ:

تلاشمان بر این است بهترین شرایط را برای ملی پوشان پاورلیفتینگ مهیا کنیم/ به کمک همه قهرمانان و بزرگان نیاز داریم

سرپرست تیم های ملی پاورلیفتینگ گفت: نیاز به اتحاد و انسجام در پاورلیفتینگ داریم و امیدوارم همه قهرمانان و بزرگان به ما کمک کنند.

حمیدرضا الهیاری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری اردوی اخیر ورزشکاران پاورلیفتینگ در شهر پرند اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده مسئولیت شهرداری پرند را برعهده دارم، بعد از مذاکره با آقای سلطانی تصمیم بر این شد که اولین اردوی آماده سازی و رکوردگیری نخبگان پاورلیفتینگ کشور در این شهر برگزار شود. شهر پرند علاوه بر نزدیکی به فرودگاه امام(ره)، به اتوبان های ساوه، قم و الغدیر دسترسی دارد و ما در پی این هستیم که یک دهکده ورزشی در این شهر ایجاد کنیم و میزبان خیلی از مسابقات در رشته های مختلف باشیم. پرند یک شهر جدید است و ما نیاز به هویت سازی داریم و از نظر من هیچ چیز مثل ورزش نمی تواند به یک شهر هویت بدهد.

وی افزود: خودم قهرمان پاورلیفتینگ در سطح ایران و آسیا بودم و الان هم داور ملی هستم. طبیعتا دوست داشتم استارت کارهای ورزشی در پرند با این رشته بخورد. ما چند سالن ورزشی و ورزشکاران خوبی در پرند داریم و فقط مشکلمان خوابگاه هست که آن را هم سعی کردیم حل کنیم. خدا را شکر اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ با شرایط خوبی برگزار شد.

سرپرست تیم های ملی پاورلیفتینگ با اشاره به اعزام ورزشکاران این رشته به رقابت های آسیایی در استانبول خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس اعزام ها و اردوهای مربوط به تیم های ملی پاورلیفتینگ در بهترین شرایط برگزار شود. باید اردوهای بیشتر و بهتری را برگزار کنیم. البته نیاز به اتحاد و انسجام در پاورلیفتینگ داریم و امیدوارم همه قهرمانان و بزرگان به ما کمک کنند.

الهیاری در خصوص نشست با ریاست فدراسیون گفت: دکتر نصیرزاده از مدیران فعال و شناخته شده ورزش هستند و بابت اعتمادی که به بنده داشتند، از ایشان تشکر می کنم. می دانم که وظیفه سختی برعهده بنده گذاشته شده، اما مطمئنا من به عشق پاورلیفتینگ، رشته ای که جوانی ام را برایش گذاشتم، سعی می کنم از این آزمون روسفید بیرون بیایم.