1403/02/04

مسن آبادی: قویترین مردان در یک سال اخیر متحول شده است/ بازهم برای قهرمانی در ایران رقابت می کنم

قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان گفت: نیروهای تازه نفسی در کمیته قویترین مردان به کار گرفته شدند و همین انگیزه ورزشکاران را هم بالا برده است.

محسن مسن آبادی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اینکه خودش را برای حضور در شانزدهمین دوره این رقابت ها به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی آماده می کند یا خیر، اظهار داشت: من تمریناتم را دنبال می کنم و اگر خدا بخواهد قطعا در این رقابت ها حضور دارم. من متولد 67 هستم، اما چون خیلی زود وارد مسابقات قویترین مردان شدم، خیلی ها مرا با نسل قدیم به یاد دارند. در واقع پیر نشان می دهم، اما هنوز جوان هستم و تا چند سال دیگر می توانم در بالاترین سطح رقابت کنم.

وی افزود: بدون اغراق از زمانی که دکتر نصیرزاده به فدراسیون آمده، شاهد تحول بزرگی در رشته قویترین مردان بودیم. البته آنطور که من می بینم در سایر رشته ها نیز شرایط همینطور است. همه ورزشکاران قویترین مردان قدردان زحمات فدراسیون هستند. به نظرم باید به دنبال آرامش باشیم و نگذاریم فدراسیون از مسیر درستی که در آن قرار گرفته، منحرف شود.

قویترین مرد ایران در سال 99 عنوان کرد: امیدوارم با تغییراتی که در کمیته قویترین مردان به وجود آمده، این رشته هر روز در مسیر پیشرفت گام بردارد. قطعا آقای خودنگاه هم زحمات زیادی در سال های اخیر کشید و باید به ایشان نیز خسته نباشید بگوییم. به هر حال نیروهای تازه نفسی در کمیته قویترین مردان به کار گرفته شدند و همین انگیزه ورزشکاران را هم بالا برده است.

مسن آبادی در خصوص اینکه خودش را مدعی قهرمانی در سال 1400 هم می داند، گفت: رقابت همیشه در قویترین مردان نزدیک و نفسگیر بوده است. همه ورزشکاران خوب و آماده هستند و قطعا شاهد رقابت جذابی خواهیم بود. همه برای بهترین نتیجه می آیند و من هم دوست دارم قهرمانی ام را تکرار کنم. به همه رقبا به عنوان یک برادر و رقیب ورزشی نگاه می کنم.

وی در پایان افزود: بار دیگر جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که بارها دیده ام شبانه روزی زحمت می کشند. انشاله دست به دست هم دهیم و برای اعتلای تمامی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی تلاش کنیم.