1403/01/30

صنعتی: فعالیت‌های فدراسیون در یک سال اخیر بیشتر و بهتر از قبل بوده/ مشکلی هم باشد، با یک جلسه دوستانه رفع می‌شود

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کرمان گفت: هیچ کدام از روسای هیات ها علاقه ای به حواشی به وجود آمده ندارند و به دنبال تعامل هستند.

کامران صنعتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در سال جاری با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا فعالیت های هیأت بدنسازی و پرورش اندام کرمان هم مثل سایر نقاط نسبت به برنامه‌های مورد نظر فدراسیون عقب‌تر بود، اما با کاهش محدودیت ها، فعالیت های هیات از سر گرفته شد و آخرین دوره آموزشی که در هیات ما برگزار شد، دوره درجه 3 مربیگری فیتنس بود که چندی قبل به پایان رسید.

وی افزود: از آنجایی که استان کرمان، استانی صنعتی و معدنی است، حمایت معادن و صنایع می تواند به ورزشکاران و باشگاهها کمک بیشتری کند و انگیزه بیشتری در آنها ایجاد نماید. امیدواریم که بتوانیم این حمایت را در آینده به شکلی فزاینده کسب کنیم و همچنان در راستای حمایت از ورزشکاران گام برداریم.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کرمان درباره عملکرد فدراسیون در یک سال اخیر اذعان داشت: از چند جنبه می توان به فعالیت های فدراسیون در سالی که گذشت، نگاه کرد. طبیعتا نیروهای جوان‌تر همیشه تواناتر عمل می‌کنند و این مساله را در یک سال اخیر به عینه شاهد بودیم. فعالیت‌های فدراسیون نسبت به ادوار گذشته بهتر بود و حیطه فعالیت‌ها گسترده‌تر شد. در زمینه حضور در میادین بین المللی نیز فدراسیون فعال بود. طبعا اگر این گونه فعالیت ها با مجوزهای برون مرزی صورت گیرد و نتایج قابل قبولی نیز کسب شود، یک پوئن مثبت برای فدراسیون خواهد بود. در زمینه ارتباط با استانها هم فدراسیون کاملا فعال بود و ما مشکلی از لحاظ ارتباط با فدراسیون نداشتیم. نه فقط در این مورد، بلکه فدراسیون در هر موردی، حامی استانها بوده است.

عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی در خاتمه اذعان داشت: مشکلات رخ داده بین برخی هیأت‌ها و فدراسیون در حدی نبود که کار به مجمع کشیده شود و می شد با جلسه ای دوستانه بسیاری از مشکلات را حل کرد. طبیعتا در چنین شرایطی، انتقادات راحت‌تر به گوش ریاست فدراسیون می رسید و ایشان بهتر می توانست تصمیم گیری کند. طبیعتا در چنین شرایطی، اصل کار تعامل است. به هر حال بنده هم 16 سال است که رئیس هیأت استان هستم و با توجه به شناخت و ارتباطی که با سایر روسا دارم می دانم که هیچ یک از دوستان علاقه ای این حاشیه ها ندارند. حتی آن هایی هم که در برخی موارد منتقد هستند، اعتقاد دارند در خیلی از زمینه ها فدراسیون فعالیت های مثبتی انجام داده است.