1403/02/05

مراسم رونمایی از بانک اطلاعاتی باشگاهداران برگزار شد/ نصیرزاده: روابط بین باشگاهها و فدراسیون نزدیک تر می شود

با حضور مسئولین فدراسیون، از بانک اطلاعاتی باشگاهداران رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز(شنبه 20 آذرماه) مراسم رونمایی از بانک اطلاعاتی باشگاهداران رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور رییس، سرپرست دبیری و دیگر مسئولان فدراسیون برگزار شد.

با رونمایی و آغاز به کار این بانک اطلاعاتی، باشگاهداران سراسر کشور در رشته های بدنسازی، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قویترین مردان می توانند اطلاعات خود را در سامانه ملی فدراسیون بدنسازی درج کنند. این اطلاعات بعد از درج در سامانه فدراسیون و تایید از سوی کمیته باشگاهها در سایت فدراسیون برای علاقه مندان به این رشته ها قابل رویت است.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست گفت: فدراسیون و هیات های استانی در بحث باشگاهها همواره نقش نظارتی داشته اند و خواهند داشت. با توجه به اساسنامه جدید فدراسیون ها، باشگاهها نقش بسیار پررنگی در تصمیمات کلیدی فدراسیون دارند و این اهمیت بحث باشگاهها را نشان می دهد.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، اتفاقات خوب و مثبتی در روابط بین باشگاهها و فدراسیون رخ خواهد داد. از سویی علاقه مندان هم می توانند به باشگاههایی که مورد تایید فدراسیون هستند به راحتی دسترسی داشته باشند. ما به هیات های استانی هم نامه می زنیم و از آن ها می خواهیم که تلاش خود را برای جذب حداکثری باشگاهها جهت عضویت در سامانه داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از سرکار خانم کریمی و آقایان حسین پور و امیرعظیمی که برای راه اندازی این سامانه فعالیت های زیادی را در طول ماههای اخیر داشته اند، تشکر و قدردانی شد.