1403/01/09

رجبی: اختلافات خانواده پرورش اندام، باید درون خانواده حل شود/ مثل همیشه در کنار فدراسیون خواهیم بود

سرپرست هیآت بدنسازی و پرورش اندام یزد گفت: نگذاریم افراد غیرمرتبط ورزش ما را زیر سوال ببرند چون اگر پایه های ورزش لرزان شود، همگی آسیب خواهیم دید.

حسین رجبی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره نشست خود با ریاست فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: آرزو دارم خانواده خوب پرورش اندام که سالها پشت ورزش خود ایستاده اند، مثل همیشه روزهای خوب خود را تداوم بخشند. در جلسه ای که با ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام داشتیم، تاکید کردیم که هلدینگ ستارگان نیک مثل همیشه در کنار فدراسیون و تیمهای ملی است.

مدیرعامل هلدینگ ستارگان نیک درباره فعالیت های پیش روی فدراسیون گفت: امسال رقابتهای مختلف چه در بخش ملی و چه در بخش بین المللی در کشورمان برگزار می گردد. از جمله رقابتهای فیزیک و فیزیک کلاسیک که در بهمن ماه در قزوین برگزار خواهد شد. همچنین رقابتهای پرورش اندام و بادی کلاسیک در ارومیه برگزار می گردد که روسای هیأت های متبوعه جلسه ای در فدراسیون برگزار کردند. رقابتهای کاپ آسیا نیز در جزیره کیش انجام خواهد شد.

وی افزود:  در این رقابتها هم ستارگان نیک در کنار ورزشکاران خواهد بود. نه فقط در این مسابقات، بلکه ژن استار مثل همیشه در کنار ورزش پرورش اندام است. افتخار می کنیم که حامی این رشته هستیم و امیدواریم همچون همیشه روسفید باشیم و آبرویمان نزد ورزشکاران حفظ شود و مثل همیشه خدمتگزار ورزش بمانیم.

سرپرست هیآت بدنسازی و پرورش اندام یزد درباره عملکرد فدراسیون در یک سال اخیر تصریح کرد: فدراسیون عملکرد پویا و خوبی داشته است. اعزام ها، تورنمنتهای برگزار شده و کلاسهای آموزشی فدراسیون، همگی قابل تحسین هستند و من شخصا از طرفداران پر و پا قرص عملکرد فدراسیون هستم. حتی با این که در چندین نوبت به برخی اتفاقات نقد داشتم، اما در جلسه ای که داشتیم، سوء تفاهمات برطرف شد. توصیه ام این است که اگر کسی دچار اختلاف سلیقه و سوء تفاهمی شده است، با برگزاری جلسه و به صورت رودر رو این مسائل را حل کند.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم از نظر تعداد ورزشکار بیمه شده، پرورش اندام بیشترین تعداد ورزشکار را در کشور دارد. نگذاریم افراد غیرمرتبط، ورزش ما را زیر سوال ببرند. اگر پایه های ورزش ما لرزان شود، همه ما دچار آسیب خواهیم شد.

رجبی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم حاشیه ها زودتر به پایان برسد و روزهای خوبی را پیش رو داشته باشیم. مثل همیشه قهرمانی ها در انتظار ورزشکاران مان باشد و مارکت ورزشی بدنسازی و پرورش اندام به روز باشد.