1403/01/31

نشست صمیمی رییس فدراسیون بدنسازی با جمعی از روسای هیات های استانی برگزار شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز سه شنبه نشستی صمیمی را با جمعی از روسای هیات های استانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز گذشته(سه شنبه) عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل فدراسیون میزبان تعدادی از روسای هیات های استانی بود.

در این نشست علاوه بر ریاست فدراسیون، ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون و رییس هیات استان مرکزی، فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ، آیت ارجمند رییس انستیتو و رییس هیات استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا علیزاده امامزاده رییس و محمد نجف زاده دبیر هیات آذربایجان غربی، آفشید خوشنویس رییس هیات قزوین، فرزام طراحی رییس هیات اردبیل، بهنام بهاری سرپرست هیات کردستان، مرتضی قدرتی سرپرست هیات همدان، شهبازی سرپرست هیات زنجان و محسن قرآن نویس حاضر بودند. همچنین علی نیک رزم رییس هیات آذربایجان شرقی به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی بعد از شنیدن دغدغه های روسای هیات های استانی در خصوص عملکرد فدراسیون در یک سال اخیر توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه نیز اعضای حاضر در جلسه با بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای توفیق روزافزون فدراسیون بدنسازی و رشته های زیرمجموعه آن را بیان کردند و در خصوص برنامه های پیش رو نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.