1403/01/09

پرواز: در فیزیک موفق بودم، اما شاید به ماسکولار بروم/ زحمات رییس فدراسیون برای ورزشکاران، به ما انگیزه می دهد

دارنده مدال برنز جهان در رشته فیزیک گفت: با نظر مربی ام ممکن است بعد از این ترجیحم این باشد در رشته ماسکولار فعالیتم را ادامه دهم.

شایان پرواز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره عملکرد خود در رقابتهای جهانی اظهار داشت: خوشبختانه افتخار حضور در تیم ملی را در رقابتهای جهانی اسپانیا به دست آوردم و در این مسابقات صاحب عنوان سوم شدم. در رقابتهای اسپانیا همه چیز خوب بود و رئیس فدراسیون و مربیان زحمات زیادی برایمان کشیدند.

وی افزود:فیگورهای مسابقات جهانی بسیار با رقابتهای کشوری تفاوت کرده بود و ما با این که ساعتها برای حضور در مسابقه وقت گذاشته بودیم، اما فیگورهایمان در لحظه آخر تغییر کرد. به نظرم باید بیش از قبل روی فیگورهای جدید در کشورمان کار کنیم. شاید اگر روی فیگور بیشتر کار می کردیم، می توانستیم نتیجه ای بهتر از این هم بگیریم. 

دارنده مدال برنز فیزیک جهان درباره برنامه های آتی خود عنوان کرد: فعلا در حال استراحت هستم، اما در ادامه بسته به نظر مربی ام امکان دارد حضور در رقابتهای فیزیک را ادامه دهم یا این که راهی مسابقات ماسکولار شوم. خود من شخصا علاقه زیادی به ماسکولار و رقابتهای حرفه ای دارم، اما قطعا نظر مربیان اهمیت فراوانی دارد و باید با آنها مشورت کنم.

پرواز در خاتمه گفت: دکتر نصیرزاده واقعا فوق العاده است. من انسانها را سریع می شناسم و شخصا دیدم یک روز که به فدراسیون آمدم، با این که دیروقت روز پنجشنبه بود و ایشان جلسه داشت، ولی تا لحظه آخر پیگیر نامه من بود. این مسائل خیلی به چشم من و سایر ورزشکاران می آید. ما سالها زحمت می کشیم تا برای ایران افتخارآفرینی کنیم. وقتی می بینیم رئیس فدراسیون این گونه در کنارمان است و کمکمان می کند، خیلی خوشحال می شویم. یا به محض این که به رئیس فدراسیون زنگ می زنیم، ایشان بلافاصله پاسخگو هستند. این مسائل جزئی سبب می شود که تلاش کنیم تا عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.