1403/01/10

علیمردانی: برای مدال طلای جهان سختی های زیادی کشیدم/ عملکرد فدراسیون فوق العاده بوده است

قهرمان دسته سوم فیزیک رقابتهای قهرمانی جهان در اسپانیا گفت: خوشحالم که با مدال طلا و دست پر از رقابت های جهانی به کشور بازگشتم.

فرید علیمردانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره کسب مدال طلای دسته سوم فیزیک جهان اظهار داشت: قبل از رقابتهای جهانی پیش بینی کرده بودم که تمام مدالهای طلا توسط ورزشکاران ایرانی تصاحب خواهد شد. به نظرم می توانست ایران عناوین بیشتری کسب کند و قهرمانی ایران با مدالهای طلای بیشتری همراه شود. با این حال خوشحالم که شخصا توانستم مدال طلا را از آن خود کنم.

قهرمان دسته سوم فیزیک رقابتهای قهرمانی جهان درباره برنامه های آتی خود برای بعد از این رقابتها عنوان کرد: برای بعد از رقابتها با مشورت مربی ام تصمیم نهایی را می گیرم. سایز بدنی من، سایزی نیست که مسابقه می دهم. در رژیم ها فشار زیادی به من وارد می شود و حداقل باید 15-10 کیلوگرم از وزن خود را کم کنم. مخصوصا در دو رژیم آخر خودم خیلی فشار تحمل کردم. 

علیمردانی در خصوص شرایط فدراسیون بدنسازی هم گفت: طبیعتا با توجه به شیوع کرونا، فدراسیون نتوانست برخی از برنامه ها اجرا کند. با این حال به نظر من عملکرد فدراسیون نه تنها بد نبوده، بلکه فوق العاده بوده است. دکتر نصیرزاده در برگزاری مسابقات زحمات فراوانی کشید. در ابتدای کار بی نظمی هایی بود اما رییس فدراسیون زحمات زیادی متحمل شد تا روز به روز کیفیت رقابتها بالاتر رود. ایشان برای میزبانی مسابقات بسیار می جنگند و آخرین میزبانی که برای ایران گرفت، مربوط به رقابتهای کاپ آسیا 2022 کیش است.

علیمردانی در خاتمه اذعان داشت: چیزی که من می بینم فدراسیون بسیار فعال و پویاست و رییس فدراسیون هم پیگیر امورات ورزشکاران است. همیشه از زحمات ایشان تشکر کرده ایم و امیدواریم با همین روند به کار خود ادامه دهند تا ورزشکاران با خیالی راحت در میادین حاضر باشند.